2007-07-01

71遊行慶回歸


歸十年,最值得去嘅慶祝活動當然係遊行,今年如常只有我一個人去,原本都幾擔心會落雨,不過似落又似唔想落,最後都唔理得佢咁多,反正我點都行晒佢。今年人其實唔多,估佢4萬人左右,但氣氛真係幾唔錯,基本口號都係以爭取普選為主,當然亦多左唔少唔同嘅聲音,不論教協、社工界及婦女界等...

其實真係唔驚唔覺已經十年,相信繼續無普選我都會繼續行落去,當然我唔希望廿年後活動都係遊行,我只寄望真真正有民主,已經唔再去追究過往一切,64係會繼續銘記,但如果無普選,可能遲下連去記念嘅機會都唔會再有,我真係想知而家嘅人係咪真係覺得生活咁好,係咪真係已經滿足?無人覺得呢十年嘅繁榮只係商家與官僚造出嚟嘅假象?香港事實唔會沉到死城咁,但時間飛逝,金總會挖完,遲早都係中國嘅世界,到時無民主的話仲有自由可言嗎,我唔敢擔保,但亦有可能我睇唔到呢一刻就死咗,而家所造嘅一切只希望可以令下一代過得好些少,香港人,如果仲有力氣,大家請繼續支持民主活動。

最後希望大家做一個捍衛民主嘅公民,請登記做選民。
選民登記

2 則留言:

  1. 有日喺地鐵站外食煙,點知有個女仔走埋嚟撩我.....












    ......登記做選民,所以我已登記喇。

    回覆刪除
  2. 又會咁橋,哈哈,好呀,登記左起碼有投票權先
    你初初係咪諗住有女撩你?有無些少失望

    回覆刪除