2007-08-09

金色的貝多芬

受到交響情人夢的洗腦磁波影響,自己對古典交響樂嘅興趣越黎越濃厚,慢慢由以前嘅淺嘗,變成而家嘅大大啖去享受。故事中,野田惠形容莫札特是粉紅色的,唔多唔少有少許認同,因為聽莫札特嘅作品總會感到浪漫,同粉紅色確實係幾登對,但唔知點解有時我會覺得莫札特係黑色,可能我唔夠浪漫啦。

對我黎講,如果要用顏色去形容眾多位作曲家都可以,而我第一時間諗到嘅,就係金色的貝多芬。佢嘅作品經常出現於身邊,多用於電影、電視配樂、餐廳入面背景音樂等,隨時喺唔知情嘅情況下接觸到。聽開古典樂,都應該會感受到貝多芬作品係異常雄偉,華麗,聽嘅時候想像到四處係金碧輝煌,就算只係無題嘅作品都會感受到背後好似隱藏住一個宏大嘅世界及背景,呢個就係貝多芬比我嘅感覺,而最閃耀的金色正好形容呢種場面。

金色對我黎講係帶幾分俗氣,不過俗氣唔係貝多芬,而係佢嘅音樂就好似不能脫俗,一直存於四方八面,甚至亦有被後世所濫用。金色的俗氣與華麗的金色都是燦爛悅目,當年的貝多芬,有的只是華麗,到了今日,他染上了幾分俗氣的金,那份味道非銅臭味可比,一份用錢買唔到嘅華麗。同時擁有這身份的他正好說明了他的身世,華麗的是他的作品,但他也是過著比凡人更悲劇的人生。

沒有留言:

發佈留言