2007-09-09

故事題材

其實近日係比較忙,所以都算少左更新,不過想寫嘅野其實堆積如山,腦中無時無刻都諗「呀,今晚咁寫好無呢?今晚寫邊樣先好呢?」,之後腦海中就不斷浮現出文字。

由我開始寫呢個blog時,就一直計劃去寫一個長篇小說故事,初初都諗左唔少題材,亦問過唔少意見,而自己以前都叫寫過下長篇故事,雖然事隔多年,但仍然相信自己有信心寫落去。頭一個月,曾經試過起初稿,但唔係太滿意,最後放棄左。可能係因為一貫原則,我堅持嘅,並非單單要自己風格,而係一定要創新,最起碼內容唔係常見,又或者充滿幻想性而無抄襲嘅原創故事,但總係未諗到,甚至單單連寫咩類型都諗過好幾次。根據朋友意見,我係應該寫懸疑類或牽涉大量心理層面嘅推理故事,但自己近年已好少睇呢類書,怕自己handle唔到,最怕係寫到個殼,但係描述唔夠精細,咁就無謂寫出嚟獻世啦。到前一排,終於決定寫較為年青嘅劍與魔法或超幻想世界故事,雖知未必可吸引全年齡讀者,但係應該可以滿足到自己滿腦嘅幻想力,我都真係希望可以寫出個感染到讀者去覺得「係喎,呢個世界可能真係咁!」嘅故事。

可惜,近日較忙,要落筆真係有點兒難,而且每日都有更多諗頭,可能真係唔落左手先真係好難定落嚟,睇怕我一到得閒就會著手去寫,希望各位有緣觀看此blog嘅讀者到時俾下面,睇下評論下。

沒有留言:

發佈留言