2007-09-20

戀愛寫真

我又係專登唔用「籍著寫真說愛你」呢個名,港版個名比我感覺實在太爛,改名嘅人唔好咁懶好嗎?下下都用呢類名,初初上時我真係唔知就係原著「戀愛寫真」。

尋晚雖然攰,但最後都選擇左去睇呢套戲,可能近來對攝影幾有興趣,而咁岩就有套提到講攝影嘅片,所以就仆到去睇,另外一個原因不外乎係女,不過唔係同女睇,係為左女主角宮崎葵。雖然攰,但我都睇得好專注,睇完後真係聽埋大塚愛首主題曲先走,不過當我諗點形容套戲時真係無頭緒,到我想寫影評時就R晒頭,可能呢類中庸作品真係唔知點寫好,話晒爛片都可以勁鬧勁嘈,好片就有大把野可以形容,卡拉中間位嘅戲真係唔知點去講好。

整體呢套戲個故事好公式化,只係佢又係用好輕描淡寫手法去拍,同「太陽之歌」有些少似,不過於鏡頭運用比前者更好,雖則我之前已盛讚過「太陽之歌」嘅拍攝手法,但呢套更出色,可能玩鏡都係日本仔強項啦。而戲入面D景亦好靚,雖然呢類景日本四處可見,有河有湖有樹林咁,但係可能身處石屎森林關係,我就覺得呢D景係罕有而且脫俗,入面真係影到好似佢英文戲名一樣「天堂的森林」。

眾角色中,無乜邊個特別出色,係宮崎葵個角色有些少難度,但相信同佢本人有些少相似嘅關係,佢演得駕輕就熟,應該係套戲入面最好嘅一個。而男主角玉木宏,我不嬲覺得佢木口木面,真係得個靚仔,但呢套比佢當時同期電視劇「交響情人夢」叫做演得比較好,最少佢呢套做得自然得多,我真係有些少懷疑佢係唔識演笑片,要佢笑得好開懷可能會攞左佢條命,不過算啦,佢今次算係咁,我對佢無太大要求,甚至我本身對呢套要求唔係太多,只係有種一定要睇嘅衝動,我都唔知係為攝影定為左宮崎葵。

P.S.宮崎葵唔係靚,但我真係幾鍾意佢呢類女仔,有些少傻傻地咁,眼大大,得得意意,笑起上嚟好甜,好似好乖清純咁,可惜啦,人地嫁人,我地無緣啦,葵。

沒有留言:

發佈留言