2007-09-28

面具



路太遠 試試兜圈 望更遠 智慧的開端
沿途或虧損 傷心會遠 心愛需要挑選

若怕痛 試試婉轉 並永記 愛侶鋪的磚
從前是相戀 現在計算
為何明明共聚 問候沒半句 太過心酸

*曾挽手避開幾多次雨水 仍記得那天掌心印在這裡
 熱情漸褪去 才明瞭全是沒有火花的允許 
若說穿 其實當初不登對 流盡多少的眼淚 
活得幾歲 若必須面對 面具掩飾空虛*

在這晚 約了一餐 望兩眼 慣性的餐單 然後望清水 靜默以對
為何明明共聚 問候沒半句 太過唏噓
Repeat*

Wo... 會習慣以一世相許
無論曾避開幾多次雨水 還承認幸福根本不在這裡
任全部過去 來重頭尋覓最愛 讓痴心寄居
若說穿 其實不捨得失去 才學懂分開去睡
活於堡壘 命注定的一對 最後各有所取

近日每日必聽的一首廣東歌,本身我幾鍾意王菀之把聲,都會有留意下有咩新歌。雖然首歌半新不舊,但都仲未聽厭,自己個人又幾鍾意面具呢個topic,可能自己都知自己一直帶住好幾個面具做人,唯一只有傷心一面係留比自己,最想去掩飾,可能好多唔知情嘅人永遠覺得我算係瀟洒,好似好多野好快無事,甚至唔再提,有時仲會扮失憶,其實呢一部份算係自己選擇逃避,同樣帶住一個笑面迎人嘅面具,就算唔笑,但最起碼都唔想比人見到自己個憂鬱樣,我唔係怕人同情,而係無必要要人去承受,甚至共同分享果種氣氛,香港對我嚟講已經係淒涼地,好多人真係有苦自己知,每個人又揹得幾多呀,我真係信香港人十個有七個人有情緒病,得閒留意每個人收工個面口就知啦。

「命注定的一對 最後各有所取」

其實唔係各有所取,只係無法承擔。

沒有留言:

發佈留言