2007-10-10

Q4/2007 遊戲前瞻

TGS剛過,所有遊戲廠商通通發佈了今年尾及下年頭的新作或續作,而最令人期待的Devil May cry4仍然是發售日未定,預計是明年三月,兩大主機PS3及XBOX360均同步發行,新Trailer可於官網找到。

而被Koei形容為全面革新的三國無雙5亦決定於11月11日發售,同樣是兩大主機同日發行。看過trailer後,發現不少角色造型已改變,武器亦有改動,而技能方面則改成技能樹形式,可能有如diablo般,不能全技學會。因為是在次代主機的新作,所以畫面質素提高不少,而且有更多豐富場景,畫面能容納的人物數目更多,更可攀山涉水,運用各種攻城兵器,看來這次改變的確不少,應該可繼續延續無雙系列的壽命,不過我更期待新作「百年戰爭」,有點像「決戰」+「無雙」,故事背景更以我最愛的英法百年戰爭,出場人物有貞德及愛德華黑太子。

而RPG的愛好者亦有由Square Enix操刀的「Last Remnant」,此作品雖是RPG,但戰鬥時可操控上百人,風格亦像FF系列,所以是極受矚目。而一早已發佈有新作消息的capcom,亦再次宣佈Monster hunter Portable將再推出2nd的續作2ndG,目前正在開發中,不過無需再介紹了,要改的應該都是追加武器、任務及新敵人,Capcom就是怕你玩膩了,不停作出更新。

年頭年尾通常都是大作發行日子,經過今年的TGS後,大作都將會紛紛推出,到時大家請準備進貢金錢吧!

3 則留言:

  1. 我都有玩百年戰爭,其實此Game相當不錯,衰在我俾咗錢又冇乜心機打晒佢,罪過罪過.

    回覆刪除
  2. 我自己有玩緊,不過同你一樣,無點俾心機去玩,不過佢個系統係唔錯,只係岩岩上手有些少煩,算係幾複雜。

    佢個系統同決戰差不多,我幾鍾意呢種帶住一班人去廝殺嘅感覺,哈哈!

    係唔明點解光榮出親嘅game都咁貴,嚟緊仲有真三5!

    回覆刪除