2007-11-26

Blog u!

近日唔知點解有意摺埋個blog,真係連我都唔知點解,自己又唔係無野想寫,而且都好習慣自己有個blog。

雖然呢度人流係少,都只怪小弟文筆粗俗,未見細緻,而且頗為沉悶所致。但想到仍有小量觀眾的這刻,頓時打消念頭。

其實,呢度人少,有時都怪自己寫野飄忽,一時寫下呢樣,得閒又寫下其他九唔搭八野,從來無為呢個blog帶嚟主題,甚至我會同人講:「我個blog就係乜都有,乜都寫,主題就係大雜燴!」

近月都開始改變寫法,少左寫好多應該無乜人明嘅散文,寫野分段叫做參考過唔少blogger,唔想再好似太正經,太作文咁款。要我幽默?睇心情啦,我幽默多用在語言,而非文字,但要我唔再寫到好似論文咁都還可以。(可能係時候加入大量文字暴力、粗言穢語、他媽你的、色慾淫故、馬檻指南、四仔推薦等等)

再早之前,有諗過開另一個專題blog,亦想搵人幫手寫,題材以音樂、電影及書籍簡評討論為主,唔知有無人想幫手開一個咁嘅blog,一齊寫?

2 則留言:

  1. 唔好太在意讀者嘅睇法,寫你想寫的,
    慢慢,你就會遇到你喜歡的和喜歡你的讀者

    回覆刪除
  2. 多謝,其實我唔算太在意啦,我都寫左兩年幾blog啦

    回覆刪除