2007-12-12

精神食糧

自從免費報紙面世後,香港都唔知少左幾多人買報紙,我諗班搞傳媒嘅,都無諗過有今日,生意會如此難做。

不過免費報紙就真係令到多左人去睇報紙,以前買份報紙要比錢,幾多人要慳埋慳埋一蚊幾毫車錢,又點會走去買你份報紙。而家隨手就可以拎到份,真係可以話幫到唔少人。除左呢班人外,仲幫到唔少靠賣紙維生嘅人,每朝搭地鐵,一定會見到有班人圍住個欄悲嗚,佢嘅叫聲同表情就話你知佢好想要呢份報紙,到每朝麥記,最多人唔係嚟食早餐,而係嚟拎佢份免費「頭條日報」,個個大大份咁拎,仲要係搶屎咁搶。

原本報紙係一份精神食糧,但對呢班拾荒者嚟講,呢D就係佢地嘅食糧!初初我都唔知點解呢班人會拎咁多份,行下諗下,先諗到佢地應該係拎去賣,初初我甚至以為係某部份地方或地鐵站先係咁,但問過朋友後先知,係全香港咩地方都係咁。

一份免費報紙一日大約印五十萬份,我諗最少有三成係拎左去賣,除返每個人最多都只係拎到十幾廿份,拎去賣錢係應該唔多,但呢班人日日等個幾兩個鐘去拎,就係為果幾蚊。

一諗到呢度,又係悲哀,特首話香港經濟已經史前無例地好,又話儲備多到水浸,但點解我永遠只係睇到一堆窮人。

沒有留言:

發佈留言