2007-06-26

4男1女


係幾難想像5P大混戰,仲要只係14-17歲嘅學生,相信大家都知我講緊邊單新聞啦,雖然無話特別驚訝,但係真係幾難以置信,我仲諗返我之前中二做緊咩?係咪而家個個對性個觀念開放成咁。

其實香港人對性都唔係話特別開放,但係點解大部份未夠16歲都已經有性經驗?好多時絕可能係人有我有、人搞我搞呢種錯誤觀念,例如A女生同B女生講:
”哇,我尋晚又同邊個邊個搞野啦!”之後B就答:
"唔係嘛,仲同佢搞,我換左啦,尋晚先識就同佢搞左幾獲啦!”
就係呢種有如軍備競賽嘅心態,咩都鬥一餐,好容易造成惡性循環。

而家呢個世代,相信已經好少人再討論婚前性行為,事實真係無咩可能到結婚果日仲係處子之身。當然我一直都覺得婚前性行為係正常,性有時係必需,係一種調和,但我唔覺得係一種玩樂,亦非一種濫情行為。其實要教育新一代,事實唔可以再用以前一套,唔通仲同佢地講婚前性行為?佢地睬你都硬膠啦!唔係話去遷就附和,而係呢種知識確實陳舊,已經無用,實際係要配合新生代嘅思想,如果唔咪一直無人好好教的話,真係好難再想像數年或數十年後嘅香港。

當然教唔教得聽已經係一個問題,但連教都唔好好教就已經係老一輩問題!點解我話香港未完全對性開放呢?就係因為老一輩有部份都好逃避性方面嘅問題,大佬呀,而家科技發達,你就算去逃避,上網都一樣有大把牽涉性嘅野,但好多都係負面教學,咁你話驚唔驚呀?等於你寧願個仔去學賣老翻都唔話佢知老翻係錯。真係夠啦,香港人,幾時先有人真真正正反思,而唔係永遠事後先走出黎評審或關注。

1 則留言:

  1. 唉,聽到呢單新聞真係吾知講d咩好...

    我幻想自己係個老豆,番到屋企開門見到個女同四個死靚仔赤裸裸咁做愛,真係呆撚咗。
    大佬,14歲ja,同一條仔做都算啦,都勉強可以話係對性好奇,但不突止,係玩緊4p,唉~~~我係個老豆嘅話真係hurt爆。

    加上人人都有種睇你點死嘅嘴臉,即使親朋戚友吾喺你面前指指點點,但喺你背後講幾句是非都夠你一年半載抬吾起頭做人。

    但個女又吾係物件,吾可以掉咗佢無眼屎乾淨盲,以後望親個女都諗起呢件事,都吾知點面對個女,仲可以點教佢?

    回覆刪除