2007-06-25

Blogger Hack - 最新文章與最新回應


從有了callback功能後,多了不少blogger user運用聯播系統,而這次就介紹這個最新文章及最新回應的功能。
教學在此網↓,跟著步驟就可以了。
堯@部落格
謹記:建立的JavaScript/HTML的元素,擺放位置隨個人喜好,但主script一定要放在最新文章及最新回應之上。
如你只想用最新回應(詳見我這個Blog的右邊sidebar),到這裡輸入要求所需的,運用產生器就能輕鬆加入script了。

2 則留言:

  1. 樓主大大:

    吾該你呢我想要個script係可以令到d人一click入去google就自動link咗去我個blog道,增加我果面冷清嘅人流。順手吾該搭單要多個script可以盜竊到蘇格蘭場同kgb果面嘅間諜情報。

    林肯之弟,恆諗
    敬上

    回覆刪除
  2. 其實唔駛script,只需要你在blog中貼咸片,加上xxx字眼,之後到各大論壇宣傳(特別高登,2kfun等),你個blog就好快衝到人氣,而且搜尋器亦容易找到你的blog,加上xxx字眼後亦會增加外國人瀏覽次數(如你需要,我可以為你準備自己搵咸片貼咸片嘅script,可增加效率)

    間諜情報就比較難,因為我呢個blog經常受到MI6監視,而且近日更懷疑有監視此網的中國內地同胞,佢地聲稱我呢個blog宣揚極右反共主義。

    回覆刪除