2007-06-30

白頭


幾乎每晚都會到樓下公園坐低呌下涼,有朋友陪又好,無朋友都好,都係會落去飲下野坐兩野先自在。而家甚至去到每日咩人於咩時候出現都記得清清楚楚,相信果堆人亦記得有條粉腸晚晚都坐0係度唔知做咩,但可惜嘅係大家係唔會交談,可能只會稱我為路人甲或四眼哥仔。

前晚,食飽飯又到我嘅私家花園等我位朋友,我比約定時間早左足足個幾鐘就落咗去坐,唔係我無睇時間,而係想睇下今日又會有咩人會0係我個花園出現。坐左陣,我隔離個位嚟咗位素未謀面嘅阿婆,相信佢都同我一樣係嚟坐下食下風,不過佢個樣好親切,但又有少少哀愁,似等人多過似嚟坐,直到我朋友嚟,佢都一直不動於山,眼神亦只望住同一個方向。我開始聯想或投入佢個角色,總覺得佢好寂寞,果一刻開始諗”點解身邊無個伴陪佢?點解總係好似等緊某一樣久未回來嘅人或事?”。因為我通常見D老人家都係拖住個白頭伴0係度休息或者談笑當年,所以更加感覺到佢唔多願意自己一個0係度。雖然佢唔會知我留意緊佢,基至去猜想編導別人,但佢嘅故事,我一早編排好,只係唔多願去比佢承受我幻想嘅悲劇,亦因為我算係感性,當我所編嘅故事係悲情開首時,就好不然都會同情一下個主角,所以我就相信佢會等佢另一半。

過了一個多小時,我離開座位同朋友去買小食同野飲,經過10多分鐘後再返去,果位阿婆已經走咗,這時心情有些少忐忑,因為我想知個結果,我更加想知個阿婆有無遇到佢想見嘅人,由果刻開始回想起個阿婆那數小時的目光及動作,同時將自己帶到數十年後,我開始諗,我會係坐0係度等人果位,定係要人等果一位,一諗到呢一刻,個人就好空蕩,係我唔敢想像呢兩個結果,呢一刻我突然好怕死亦好怕孤獨,又再令我諗起生存嘅意義,更令我回想起身邊嘅每一位,呢種感覺似曾相識,悲觀時嘅我經常有呢種感受,呢個時候亦從來唔會幻想自己好幸福拖住另一半白頭到老,終於又發覺,原來自己呢一刻係幾咁寂寞。最後,我選擇完全投入同我位朋友吹下水,去忘記這難受嘅幻想。

沒有留言:

發佈留言