2007-06-18

Hong Kong is raped


幾日10歲強姦單新聞真係夠晒觸目驚心,雖然最後證實愛害者係完壁無缺,應該未被硬物所襲。但幾名被告嘅出發點同所做嘅行為已經夠令人髮指。

近日香港不斷發生牽涉倫理案件,可見年輕一代已經逐漸敗壞,小朋友亦比以往早熟,所以14歲以下未能達成性行為呢個觀念及法例好應該要改,唔係話下下都要用阻嚇性質去維護,其實只係想真真正正保護到下一代,我就真係唔想見到風化案嘅被告只係一個十來歲嘅細路仔。

現今科技發達,小朋友要接觸性確實比以前易左,而且個個老豆老母都係搏命做,根本無時間教仔,大家都可以睇到而家d小朋友真係無咩教養,我成日都講,無本事教就咪生,我諗而家香港真係唔係有無本事嘅問題,而係有無時間教都成問題,再咁落去,香港社會問題真係只會越黎越嚴重,當然可以話香港係大城市,係一個現代社會,地方亦唔係大,好多問題要解決可能係比較容易,但同時有幾多人真係可以隨時放低工作,同時可以兼顧家庭,就因為太過現實,咩都係錢先搞到咁,你可以話我都係活於香港,但我唔想下下都要咁媚俗。

2 則留言:

  1. 初中生索K果單新聞又係嚇死人,吾通又係回歸前夕嘅異像之一??

    Adam鄭、怡興黃齊聲道:「於下星期一晚十點三十分,我地一齊為你解開呢個bra...吖吾係...我地一齊為你解開呢個-----謎。」

    回覆刪除
  2. 索k果單又係痴線,有無咁吊癮要返學都索k呀,型d嘅?威d嘅?

    回覆刪除