2007-06-14

I don't wanna buy a CDs with dictionary inside


留意開Chris個Blog就知道佢買左盧巧音隻新碟。睇返新聞先知隻碟係Candy男友Eric So(唔知點解我曾經將佢同Michael Lau調轉,算了這是題外話)去設計包裝。話說果日我係同Chris一齊出去時買嘅,買左之後,佢話好似朱古力盒,都算唔錯(入面嘅相真係幾好),但略嫌收藏麻煩,因為並非一般CD盒Size。

咁真係講開又講,香港由唔知幾時就好興呢類好浮誇嘅CD盒或包裝,不論Size及包裝,又或者內裡包含的附送品,都係有咁大得咁大,有咁誇得咁誇,分分鐘個盒比本雜誌仲大。老實啦,係咪要平面面積大先可以落手設計得好?定係要標奇立異先顯出叫做設計過呢?還是越大份,買嘅人就覺得越抵?唔講咁多觀點立場啦,單單講Design算啦,Design原意係方便生活,方便他人,咁試問你整個咁唔user-friendly嘅盒出黎,又叫人點收藏呢?定係expect個個屋企幾千尺,直情間埋個房出黎擺下碟聽下歌?當然大部份消費者唔會覺得係問題,可能真係覺得抵添(有唔少年青歌手嘅碟都好鍾意送現金劵,送下書,包裝到隻碟厚一厚)。不過好老實啦,我就真係嫌呢堆碟大到阻街先唔買。

我買碟只求聽歌,封面設計好唔好,當然係重要,我甚至可能會因為鍾意隻碟嘅封面而買,但如果係大大隻又難擺的話,咁就多謝啦,請恕我屋企無幾千尺。

4 則留言:

  1. 見到twins呀,yumiko d碟大到好似隻LD咁,我心諗洗吾洗咁誇呀?況且,你送到好似雪櫃咁大我都吾買你啦~ 又吾見E神d包裝要咁大?
    哦~~原來cd package嘅size係同音樂質素成反比嘅。

    之前嘅entry係呢度reply埋先:
    「我懷念的」真係好正,我睇完個mv都覺得好感動,我想post好耐㗎喇但遲遲未做。既然你已經post咗而且我嘅感覺同你一樣,我都係喺你度留一留言罷。

    喂,你篇對等寫得幾好wor,覺得你文筆同表達好咗。

    王宛之都話佢有absolute pitch,不過我自己對耳就真係麻麻...

    最後,你轉咗字體size同顏色,睇落去舒服好多。吖~ 但好似load得耐咗咁嘅?

    ps: 我好似仲未講我買咗佢隻碟...haha,不過一陣間會講。

    回覆刪除
  2. 多謝讚賞,我只係少用左正經手法去寫,費事篇篇都咁刻版,好似寫報紙咁。英x,金x出嘅碟無論宣傳同埋隻碟都特別陣容龐大,真係驚死我係盲,唔知佢出左碟咁,買完舊磚返去,拆開晒可以變成唔知幾多件配件,真係勁過百寶袋呀!

    我懷念的個MV我搵到高清版本啦,只係我都係覺得唔夠清,仲有導演徐筠軒拍嘅MV大部份都係孫燕姿嘅,例如我不難過同任性都係佢拍,佢應該幾後生,而且幾有才華,唔少人搵佢拍,但佢好似唔多幫其他人執導!

    其實好少有絕對音感嘅人話自己有呢個能力,因為好多有呢種能力嘅人都覺得係一種痛苦,而唔係光榮,不過聽一個人演奏同一首曲幾次,就知佢有無呢種能力,王苑之我無研究過,無點睇過佢live。

    我都想知為咩load咁耐,但好似近來上網都慢,我可能要整整D Script,而我轉字型係因為我個XP都換左字型,我唔鍾意睇落去個協調感唔夠,所以就改。

    買左新碟?Ivana??

    回覆刪除
  3. er...我意思係你文中嘅盧巧音嘅新碟呀

    回覆刪除
  4. 哈哈,可能睇住你買,總有個觀念覺得你講左你已經買左隻新碟,哈哈

    回覆刪除