2007-07-21

07書展後記

今日當我興奮咁玩緊Blogger layout同scripts之際,Chris就打左電話黎話佢放左工,急call我去書展啦,雖則都約好今日去書展,但仲諗住一個下晝都會繼續寫scripts滿足下自己,夜晚先去書展衝刺奮鬥。如此急忙情況下當然係遲到收場,但一到灣仔就已經見到人頭湧湧,唔知仲以為今晚放煙花。

未行到會展,就已經塞死左喺中環廣場附近,個個汗流浹背以龜速慢步推進,由當時已經諗「呢次一定行得辛苦過年宵」,甚至當其時有卻步嘅感覺,首先我怕去人多嘅地方,二黎最主要係我今日係抱恙到會,我仲行得走得已經係奇蹟,不過約好人,而且唔想錯過書展,咁我點都食幾粒藥挨埋落去。迫左幾個字,終於由稅務大樓後面個舊hall入口迫到入場,入到去我就開始不停插貿易發展局,都唔知佢地點決定場地,好似迫人一定行晒每個hall咁,佢以單線行車都由佢啦,可能佢怕出出入入行雙程會混亂,但係都唔該佢整條路闊些少呀,咁佢反正預左人流管制落欄困羊,點解佢唔比人行都行得舒服少少呢,兼且佢都希望每個hall都有人流,佢怕咩所有人迫死晒喺最旺場嘅hall 1,2呢,佢開放多幾條路比人上落唔好,好似趕羊咁趕,搞會場班柒碌用屎忽諗野架?最後咪又係個個上到hall 5,7,睇都唔睇就即刻行側邊個出口閃去其他hall,你話係咪晒X氣呀,最後連走個出口都係一定要經Hall 1,好彩我順住行,我唔跟路線係都要仆去睇我睇嘅野先咪柒左。

其實年年書展差唔多,只係書比較平,我唔知今日有幾多個人係專程黎買哈利波特(我想講外面都有做特價,唔駛入黎迫架),不過今年確實好似比較多人。我今年出奇地有目標地買書,寧寧舍舍係買一本奇珍「追渣沽」,一本由我頗欣賞嘅Blog友渣估所著,其實我不嬲都有睇開佢個blog,佢本書亦即係記載佢個blog一路以黎嘅文章,可能無睇開會覺得我好無聊,為咩買一條友寫嘅blog文,仲要大部份我已經睇過,但真係擦鞋講句,呢本係我嘅心靈雞湯,渣估所記載唔止幽默,間唔中都睇到幾分感性,而且真係會睇到會心微笑(我甚至睇到某D位會大笑),以一個老闆黎講,我一直覺得佢係成功,而且作為一個都市人,佢亦算係我眼中嘅成功人士,不論事業眼光同埋社會哲學上。佢本書可以話輕鬆,但唔可以話無得著,平時睇佢個blog就已經學到唔少野,不論做生意又或者待人處事都好,所以話就算部份內容我睇過,我相信我一定會得閒就拎出黎睇下回味下(好似已經講到似係自己出書),呢本書已經進駐到我廁所屎塔及床上閱讀坊,手拿閱讀有助通便舒壓,如果你唔信我所講唔緊要,自己買本睇下,唔怕對住電腦可以到渣估個blog到睇。

另外今日書展最開心係見到陶傑,重要係佢唔係出現於簽名會,而係出現於茶杯出版個檔口,果度人唔多,我都係咁岩行過就見到佢,果刻我好想拎佢簽名,但手上無佢嘅書,最後當我買左佢本書後佢又走左,真係失落至極,雖然已經打算買佢本新書「莎士比亞的安魂曲」同埋林夕本「我所愛的香港」,但猶豫好耐本打算過一排先買,係之後見到陶傑先唔執輸衝左去買,算啦,早買早睇仲平D添。

2 則留言:

  1. 多謝晒! 我個仔交由你照顧了...

    小弟也有一本陶傑簽名的《泰晤士河畔》, 如果佢都好似馬家輝咁寫下 blog, 幾好呢!

    回覆刪除
  2. 無需客氣,渣估親臨我的日誌,乃小弟福份。
    放心,小弟定必悉心照料,已安排好住所供其住宿,三餐無憂。

    陶傑的作品都睇過一部份,但真係擁有的第一本就係呢本新書「莎士比亞的安魂曲」,確實慚愧,我以前亦曾經搵過佢有無寫blog,最後結果當然係無,我都希望可以從blog中,同呢位才子交流一下。

    回覆刪除