2007-08-03

烽煙四起

以下內容無一真實,請勿確信,亦與任何人物、團體、機構、恐怖份子毫無關連,請勿對號入座,更勿對本文施加恐怖襲擊。而且部份內容涉及不雅、低能玩笑及二級成份,已受到影淫處勒令套入黑膠袋,如看後感到不安或心神不靈,可使用附帶的黑膠袋作嘔吐袋之用。未滿十八歲者請勿閱讀以下內容。

「你好,李太,你想問邊隻股票呢?」

「你好呀,林小姐,張大師,我想問下0694首都機場,我11蚊買入,止賺位喺邊呢?我應唔應該再追呢?」

「咁嘅,11蚊呀,你入個位幾好呀,而家賺緊1蚊有多啦,而且未出業績,佢個勢應該會直到公佈業績為止,不過我一直建議有貨就可以先留起啦,止賺位大概去到13蚊左右,因為13蚊係好大嘅阻力位,到時就先放貨啦,如果其他投資者無貨就唔建議高追啦。」

「咁其實適唔適合長揸呢?」

「嗱,李太,佢唔係咩食息股,而且前景唔係想像中咁明朗,只係08奧運時將近,有助其業務,但並唔係一隻適合長揸嘅股票。」

「咁究竟我可以揸到幾時呢?我想知揸到幾月幾號。」

「......李太,你自己睇價位啦,我只可以比意見你,但我唔識得預言嘅,多謝你嘅電話。」

        
         *   *   *   *   *


「你好,歡迎致電網上淫技術服務熱線,我係Amy,有咩可以幫到你呢?」

「唔好意思,我今日上網後發現我下載唔到野呀,我係咪比你地公司Ban左呢?」

「先生,首先,請問你點稱呼呢?」

「哦,我姓李嘅,但有咩關係呢?係咪我姓李就唔俾下載呢。」

「...哦,唔咪,李生,我地想方便稱呼閣下,呢D都係我地服務要求,希望比客人感受到熱誠。咁請問李生係下載D乜呢?」

「um...但而家唔係好方便講喎,我爸爸媽媽喺我側邊。」

「咁我好難幫你喎,你介唔介意先講左你係下載咩呢?」

(細聲)「...小澤瑪利亞之衝上含蕭,藤澤Mari之忽然一周同埋唔知乜女個套酒樓痴漢。」

「.....先生...(突然電話筒傳來激烈嘈雜背景聲)」

「衰仔,你又想去下載咸片啦,我鎖左個寬頻唔比你BT啦,仲唔去溫書,你係咪唔想升中二呀?你真係...(DO...DO...DO...DO...)」

「喂?....李生,李生?」「........」


         *   *   *   *   *


「你好,李生?你想問邊隻股票呢?」

「林小姐,我好鍾意你講股票架?你把聲又好聽,人又靚。」

「...多謝,李生,咁你想問咩股票呢?」

「我打黎想同你傾下計咋,你知我姓李啊,你知唔知我全名係李澤楷呀,不過我無佢咁....」

「唔好意思,電話線路有些少問題,我地接下一位觀眾電話。」


         *   *   *   *   *


「你好,撒瑪利亞防止自殺會。」

「我想死呀。」

「點解呢,先生,你唔好衝動,你打得比我傾,我就係你朋友,有咩你就講啦。」

「我比女飛呀,佢CUT我線呀,之後諗住睇下咸片,又比老豆飛晒我D碟,剷晒我D片,仲唔比我BT呀。」

「...先生,你叫咩名,你幾歲呢?」

「我叫李澤楷,今年13歲,我...(背景傳來雜聲)」

(衰仔,你又玩電話啦,今次又打去邊呀,人地係叫李澤楷,你又叫李澤楷,點解你咁無用,真係唔打...DO....DO....DO....DO.....)

「......」


         *   *   *   *   *


李太:「仲咩今個月電話費咁貴架?」

李生:「UM...一定係個衰仔玩電話啦,等陣先講啦,我講緊電話呀。」

這時,兒子不小心按下了電話上Speakphone的鍵.......

「呀,啊....嘉誠...你好勁呀,就到啦,就到啦。」

李太:「老公,你講D電話咁特別嘅,唔怪得電話費咁貴啦,你傾飽佢啦,飽晒可以唔駛食飯架啦,不過你自己交電話費呀。」

李生:「老婆...唔關我事呀,係個仔打左去我搶嚟聽咋。」

啪...啪...啪...

「呀,唔好打啦,呀.....」

又是一堆嘈雜聲.......

沒有留言:

發佈留言