2007-08-12

天下無不散之宴席

突見渣估兄突然休blog,宣佈暫時放其兒子「追渣沽」於不顧,真係有些少down down地,就連我都開始都諗我係咪都應該停一停。

呢個blog寫左只係3個月,但寫blog寫左剛剛兩年,由初初幾行字仔到而家有時長篇大論,再由十日不見到而家兩三日更新一次,算唔算得上係一種倚賴呢?可能近來睇書聽歌都比以前更多,墨水更足,好應該大筆揮兩揮吐下墨水,當係練習下寫作。不過由於一直人流稀少,有時都會有些少頹,甚至無鬥志再寫落去。

以前我好多愁善感(雖然而家唔係差好遠,唔多唔少都仲有寫些少灰色世界的不明文章),基本上上黎係一種發洩,每次見到不平事又好或感到壓力都好,都要黎帶返我嘅面具,重新描繪我嘅虛擬人格,接住寫些少吐苦文。近黎開始唔係墨水唔夠,只係有些攰,好似搵唔到人或事去支持我繼續寫落去,又或者自己真係功夫唔到家啦,無咩值得吸引人。

之前都會去睇返紀錄,睇下有咩人黎,睇下有幾多人黎咁,不過近黎都太隨心啦,索性逃避,幻想自己個blog最少都叫有觀眾。我仲好記得,個blog咩時候最多人黎呢,每每我寫親blogger hack,都近有一百人一日,雖然人係多,不過留言者少,而且寫hack係幫到人,但絕非我所求嘅寫作,一堆script一堆教學代表不到自己,所以近期發現有新野都無再放。

我可能真係會停一停啦,到真係停時再講聲啦。

1 則留言: