2007-08-14

明年今日

今日咁岩電腦播到「明年今日」,仲記得呢首歌成日比我感覺似舊非舊,似新非新咁。當年經常聽呢首歌,正直當時心情down到極,唔知點解聽完呢首悲情歌竟然心情大好,頓然覺得呢首歌應該係有所隱喻,而我咁岩腦內神經係接近佢所隱喻嘅頻率,所以聽到我high high地,所以好可能只係我聽先會越聽越開心。

到今日又咁巧合聽返呢首歌,發覺自己無左當年果種好似迷迷地升天嘅感覺,反而有些少著重佢個歌名「明年今日」。我算係多諗野,應該話唔諗野我應該會死果種,所以明年今日呢個問題,係每日都會去幻想或構想,可能唔經唔覺我已經諗左唔知幾多次嘅上年諗明年今日嘅今日。雖則如此,但每次我亦又會無窮無盡咁諗,我到明年今日亦會諗返究竟上年今日我係咪諗緊明年今日,而我上年今日究竟係諗左個乜野嘅明年今日。好在我唔會諗後年今日或三年後今日,如果唔咪應該係真真正正永無止境,諗完又諗,諗到頭爆繼續諗,但究竟點解要諗呢?

沒有留言:

發佈留言