2007-08-15

海的味道(上)

如果生活中,性係佔第二位,咁對我黎講食一定係第一位,由細就好識得去體會何謂食色性也,我雖然咩都食,總之但凡係食物,都可能會放入口,如果有人同我講泥係好好食,而且當場表面如何進食,及後再寫一篇食泥論文及短評的話,我可能會去親身感受下泥究竟有咩咁好食?不過我天生才能中,味覺算係唔錯嘅一項,應該係聽力以外最好,簡單講可以話係嘴刁,差在我未訓練到完全知佢用咩料煮同點煮,我諗要我廚藝再好些少時先可以好似食家咁準確。

曾經有段時間同一位好友經常到處品嚐各種美食,如果你問我最鍾意食咩菜,我一定答日本菜,如果種類放大少少,其實係我最愛食海鮮,而海鮮中,應該最鍾意係食生蠔,呢種海鮮應該係最能夠表現海嘅鮮味,而且唔同品種嘅蠔都可以食出唔同味道或口感,感覺有些少似純天然嘅廚藝,應該話海係個好偉大嘅廚師。自己試過嘅蠔款應該超過20款,最常見嘅Sydney rock,Irish rock,kumamoto,Rocky bay都食過晒,不過最愛嘅蠔款都唔係呢堆,亦唔係蠔王Belon(曾經食過000 belon,係好濃,after taste比紅酒更甚,但我唔係最愛佢),我最鍾意同樣係出自法國,但比較低調嘅Fine de Claire。當初對蠔唔係太熟識,係自己要求要爽口,但唔係好薄身,帶甜嘅蠔,之後店員就介紹左我呢種蠔。一試後,果然照足要求,無令人失望,食得出果種甜味係海水嘅甜,而唔係純海水的鐵味,而且佢唔係完全爽口脆身,都叫有些少肉,當食完後,更有種不遜於belon的after taste,一種甘甘地嘅餘韻留喺口入面,所以每次食完都對呢種味好難捨難離。到後來,法國蠔食得多,就又試下其他蠔,當時覺得應該cucumbery及creamy嘅蠔都各選一隻最愛應該最好,所以又搵人介紹d比較肥美。可能自己算係好彩,唔係試好多種,就揀左岩心水嘅Skookum,Skookum係美國蠔,無法國蠔果種尊貴,換返黎係有些似美國muscle car,一味大件,而且佢嘅creamy真係有些少似雪糕,更有些似啜落舊肥豬肉度,唔鍾意嘅人一定覺得「流」,但我偏偏鍾意佢咁極端地肥味,而且通常蠔係越大越唔甜,但算係中型偏大嘅佢都有意想不到嘅甜,再混雜少少海水味,真係岩晒我口味。(待續)

6 則留言:

  1. 嘩~睇到我流晒口水,好鬼肚餓呀。
    揾日出糧食番餐啦

    回覆刪除
  2. 蠔確係一種好令人享受既美食.

    蠔曾經o係我記憶之中,係一種一d都唔好食既野.以前每每去食buffet,d朋友都話一定要食蠔,d蠔有幾正,要食幾多隻先夠.我都曾經自己親身驗證過,最後得出一個答案,就係d人只係盲目既追捧.

    蠔不鮮不靚,原來會變為地底泥,欣賞價值變得極低.若蠔又鮮又靚,加上懂得選適合自己味道的,蠔是多麼美味的.
    很多朋友一直很怕蠔,亦不會承認蠔既尊貴地位.
    其實只是你從沒遇過好的,當你願意去一間認真既店,蠔即選即開.你就會發現蠔既美妙同奧秘,你會發現自己對蠔只是一種偏見.那天,你會發覺自己既堅持太過孩子氣了,原來你一直傻得厭惡這人間美食.
    快快尋回你與它之間既時光,今天起也不遲.

    回覆刪除
  3. chris>係咪食返餐先,有人話去我實奉陪

    回覆刪除
  4. zcone>好記得我第一次食蠔都係自助餐,大部份自助餐都係用美國珍寶蠔,貪佢大件又夠平,好似好抵咁,但每次都見到盛住蠔d冰係黑色,打開隻蠔直情係聞到有臭味,但我仍然姑且一試,最後得出結果就係肚痌,事前仲要唔信邪,覺得可能係個別蠔有問題,所以試完又試,點知都係失望而回,而且仲食到我痾,真係諗起都怕怕,唔係去專for食蠔或海鮮bar嘅地方真係唔會再敢走去食。

    好多人食野好求其,可以話係零味覺,果類人真係唔會分好唔好食,只要果樣野個名係尊貴些少,又或者人人大讚,就已經先入為主咁覺得好好食,根本就唔係自己感受,呃唔係自己嘅大話就唔係大話,看倌們如果係呢類人,請再次認真找回自己味覺。

    如果鍾意食海鮮的朋友又未試過食蠔的話,真係推介大家一定試,不過當然要揀好餐廳啦,仲要揀岩自己嘅蠔,唔好怕問,問唔代表你唔識野,揀岩自己鍾意先係最重要!

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食oyster 不過我無你食過咁多唔同國家o既 oyster(真係令人羨慕呢),只係食過晒澳洲同 Tasmania 唔同地方出產o既 oyster ,即係好似你提過o既 Sydney rock,其他仲有 Crystal Bay Oyster, Coff Harbour 同 Tasmanian Oyster etc.

    我諗住澳洲o既唯一好處就係可以食又平又新鮮o既 oyster~~

    回覆刪除
  6. 住澳洲應該食到唔少新鮮海鮮,香港食親都係飛機黎貨,我直情試下可以出海即捕即食嘅感覺

    回覆刪除