2007-08-16

海的味道(下)

其實海鮮中除左蠔呢樣極品外,好食嘅海鮮種類仲有好多,不過唔提啦,要講都有排講,有機會講日本菜會先講講魚類刺生。但蠔以外嘅最愛都係有嘅,佢就係法國玫瑰蟹,外間俗稱為訓覺蟹。呢類蟹係因為佢地懶,唔多郁動,所以先有呢個名,亦因為如此,佢地體內藏有大量蟹膏,甚至比大閘蟹的膏更多,而佢地嘅膏係有分紅色同白色,點解會咁?我就無詳細問過啦,但兩種我都食過,食法都係以凍食,我係比較偏好白膏嘅。

如果要形容佢地嘅白膏,只可以用棉花糖去形容,入口即溶而且香口,帶有好淡淡蟹香,配上白醋就更能帶出呢種膏香,不過白膏比紅膏「流」,一個人食一隻都足夠(我已經好大食)。而紅膏除左無咁「流」外,膏身亦比較硬,有些少似膏蟹果種,不過味道比白膏或膏蟹更濃,頰齒留香。不論紅白嘅訓覺蟹蟹身都同樣好肉,而且唔拈蟹殼,要食時只需配少量工具即可(因為殼比較硬,亦唔好諗住用牙咬咁樣衰,自己踎屋企食就隨你啦,不過真係好難咬),就算唔點醋都好甜,海水味唔係濃,但一定啖啖肉,食到蟹腳都仲有得你食,食後一定會好滿足,好適合一眾蟹痴。

價錢方面未算好貴,2,3百蚊一隻,一隻大約1kg左右,不過以佢大小及蟹膏份量嚟講係叫抵食,當然要適可而止,因為我相信佢膽固醇唔低,無謂為食食到咁唔健康啦。

3 則留言:

  1. dls! so fucking hungry after reading your post!

    回覆刪除
  2. 講起呢種蟹,確係種值得一再品嚐既食品.它的膏絕對係精髓,一試就令人愛上.

    其實蟹膏狀態不同取決於是雌或是雄,雌蟹膏結實而雄蟹膏帶軟.
    我本人就鍾情於軟膏,我相信也有很多同道中人吧.那種入口即溶o既感覺,又鮮又甜,留在口中既味道更是令人難以忘懷.當然,大閘蟹又是另一種懷著美妙蟹膏o既蟹種.它軟軟o既膏又棉又流,還有可遇不可求既透明狀軟膏,太美味了.

    講番訓覺蟹,你講起佢真係岩時間.今日咁o岩行開City Super,俾我見到新鮮識行o既,只係$160隻.依家佢比以前抵食左,不過感覺上好似細隻d.但係去慣餐廳食,未試過自己煮,所以要考慮一下.最重要係餐廳有專人選蟹,會比較容易食到靚d又多膏d既.
    另外,近日讀到一篇外籍廚師談及最愛之蟹-登格斯蟹.我呢款蟹就未試過,搵日都要試試[City Super都有賣].但我估計佢係勝在肉質跟鮮味,論蟹膏應該不及以膏取勝o既蟹種.不知我會否愛上它?

    一提起海鮮,真係停唔到手又停唔到口!

    回覆刪除
  3. zcone>多謝提點了,其實我就無咩本事買海鮮返嚟自己整啦,唔係唔識整,而係怕整得唔好,而且要執要盛太煩啦,就算係工具都未必齊,點都好,坐低餐廳食有時係唔錯,而住家飯食得普普通通算啦。

    本身打呢篇講蟹時,想講埋北海道長腳蟹,同樣係無膏多肉型嘅蟹種。後尾趕住出門口,而且我唔係打算讚,只係想講佢令我失望,有機會下次先再講。

    回覆刪除