2007-08-18

10 0 0戰術

香港傳統已經唔多,但係有樣幾特別嘅傳統,係無咩人留意!有唔少香港人喺同幾位朋友同行時,都好鍾意擺出一字型排陣,總之條路真係佢買左,你叫聲唔該借借都會啤你兩野,不過我唔鍾意叫佢什麼一字長蛇陣,我鍾意用足球戰術10 0 0去稱呼呢一種自私行為。

雖則我係鍾意慢活,有時都會慢慢行,如果我手上拿住地圖,你可能覺得我係一個遠道而來嘅遊客,但都總有時候會爆發香港人特有小宇宙,快速競步,趕頭趕命去我嘅終點,呢類情形不外乎出現於工作時或約人遲到時,有時更會加入閃避元素,左閃右閃,以似跑非跑似行非行嘅速度過關斬將,務求扭過所有防守球員,但有時就會遇著打卑劣10 0 0戰術嘅球隊,有如擺架巴士喺龍門口,呢種時候只可開口攻擊求讓一路,但呢10條阿茂有時就會做埋球證,舉個紅牌啤一啤你,再趕你出埸。呢D時候只可認輸,唯有等球賽結束。

當然都會有發生球場暴力事件,你真係唔讓呀嘛,我就只好撞,衝過後仲要擰轉望望班球員,以「你奈得我何咩?」嘅眼神望一望以回贈佢地比嘅紅牌!如非趕頭趕命,我都會唔會出超技術,呢類人已經夠卑鄙,我唔想做D有失身份嘅行為,雖然佢地一世都唔知我係乜水,但我自問人格高尚,只求另有高人一破其鋼門。

沒有留言:

發佈留言