2007-08-20

再見老友

今日發生左一件悲劇,多年嚟無遺失物品嘅我,今日竟然唔見左個袋,仲要連埋部MP3機。好老實,我自己算係小心嘅人,就算錢我都會分開擺,避免真係跌左銀包,都叫有人錢返屋企,所以,可以話只係無左MP3機叫萬幸。

雖則係咁,部機都跟左我一段時間,我真係好珍惜佢,部機仲係好似新一樣,入面有400首我入得辛辛苦苦嘅愛歌,每日出門我都會聽住佢,返屋企又聽住佢,自己無野做時又聽住佢,算係一種依賴。我可以話係一日無歌聽住會發羊吊,甚至想死,MP3機入面嘅歌就係我嘅精神食糧。但我真係對你唔住,愛機,係我唔小心賴低左你,係我唔小心,令你失去主人。我真係好掛住你把聲,好掛住你,我真係無左你會日日發呆,會記起你身上嘅質感,希望你原諒我,更希望執到你嘅人會愛你嘅聲音,會連同個袋好好對待你地,你主人無用,只求你地無穿無爛,我會從遠處好好祝福未知何處嘅你。

再見了,我的老友
主人Zyrix

2 則留言:

  1. 遺留了不代表遺忘了.

    在不在身邊,改變不了你的情意.
    對它,是永遠的愛.

    回覆刪除
  2. 已經無大礙,因為失而復得啦

    回覆刪除