2007-08-22

美食節巡遊

其實小弟我都係第二次去美食節,不過今年就靠工作關係入去,唔駛排隊唔駛迫唔駛錢,如果唔咪又要中會展嘅迷宮詭計。

去美食節,大家都係為左買平野試下新野,但我就無乜目的,可能都係去感受下,睇下眾生相,有野要就買,都唔會諗住掃貨咁掃。不過唔知係咪仍然唔習慣去迫嘅地方,行極都唔多聚財咁款,無咩心機去睇野,莫講話去排隊試食,單單望見條人龍,就想逐個去訪問下佢地係咪未食飯,點解排完又排,食完又食?雖然無目標,但即食物品應該最吸引我,主要係麵食之類,睇下有無新款,有無咩特別平,所以最後都只係買左些少迷你版出前一丁,可惜我應該唔會點食,主要原因係無原味,竟然唔出最經典嘅麻油原味!其他野最吸引可能就係檻欖油,可能自己越大越健康嘅關係,同埋有時煮西餐無咩理由仲用植物油,食出陣味都怪怪地,而且真係比外面平唔少,但當我想比錢時,我先發覺無點帶錢,我真係!#@!$)$!

買唔到野,更無咩心機想行,唯有兜多幾個轉,行左個零鐘就走人。過多幾日,又到電腦節,到時又去走兩轉,又去望下d相機佬不停影女,而我,就去望下d相機佬點去高抄低抄啦,你影人,人影你,呢個角度特別好笑。

沒有留言:

發佈留言