2007-08-24

零捌貳肆

小弟又活多一年,先感謝各界親朋好友的祝賀,包括幫我慶生的各位同事及朋友,小弟先行謝過,感激各位抽出可能幾分鐘數百萬上落的時間,抽出數小時來給我這卑微生命體慶祝,昨晚的sms,我確實收到啦,又再次感謝,而送出兩個可口蛋糕的好同事,亦在此特別鳴謝,那一刻我確實感到一絲絲暖意。

我今年確實已經忘記自己生日,當朋友提醒時,我還要思考一會去確認,得知真確後,我亦無打算去做任何慶祝活動,但最後我還是無恥地接受了這份厚禮,我確實不知如何報答各位的厚愛。今年品嚐蛋糕,吹蠟燭前,我沒有許下任何願望,當別人問及願望時,我亦老實回答「我沒有願望。」,其實並非自己已進入化境,無欲無求,只是我的願望並非只有一個,那我就無謂貪心,心願等等一切還是隨緣好了,而且要眾願望或某些願望成真,確實難事,已經不是理想心願的那淺白層面,而是夢想或想像。

最後,我只想感謝各位,亦感謝這世界這身體又讓我多活一年。其實往後生日,大家無必要花費為我慶祝了,一句短短問候,小弟已滿足。

P.S.我這數天突然想起曾經看過一套電視劇,對話是「生日唔快樂,又講咩生日快樂」。當然我唔係唔快樂,只係突然想起這句贈慶說話,我亦明白眾人期望我快樂,就當是為我許下心願。

6 則留言:

  1. "生日唔快樂,又講咩生日快樂"
    其實呢句說話我成日記起,所以我都幾怕同人講生日快樂.
    既然人地未必快樂,又何以令他人更沉重.
    而我又未必有能力帶到快樂俾人...

    回覆刪除
  2. 咁我係咪唔應該講生日快樂?
    咁我只好講,恭喜你又大一歲!!!!!!

    回覆刪除
  3. 唔好諗咁多,都係一句者
    "生日快樂"

    回覆刪除
  4. 多謝各位嘅祝福,雖然生日快樂呢句野真係有些少諷刺性,但我已快樂度過

    回覆刪除
  5. Zyrix 兄:

    補祝一句, 

    生日快樂!

    回覆刪除
  6. 渣估>多謝晒,我最大份禮物係見到你返黎啦

    回覆刪除