2007-09-14

現代吸血鬼

今日奇聞特別多,但最奇應該係仁濟醫院血液樣本被偷事件。我今朝於收音機聽完單新聞都打左個突!心諗:「唔係嘛,血都有人偷,仲要飲埋佢,唔通佢係尹天照?」

整件事過程無人親眼目擊,只係被閉路電視拍低,內容係見到有個男人偷左3個血液樣本,大啖大啖飲晒佢。家下人就捉左啦,據報佢係受到酒精影響,但其他動機仲未公佈,真係就連我都想訪問下呢位阿生:「請問你為咩偷血飲呢,係咪為左以形補形?定係口渴得滯無水飲呀?」我點都諗唔到佢會點答,希望佢唔好答我以為果杯係Bloody Mary,仲要飲一杯唔夠,要飲到第三杯先知原來飲錯野呀!唔理佢比咩理由,我都想接住問佢飲完有咩感受,有無覺得特別生津解渴,飲完有無肚屙呀呢類問題!但願佢唔好飲到杯有愛滋或者肝炎啦,如果唔咪,呢杯一定係最貴嘅紅酒。

我聽呢單新聞前,一直以為呢d係電視電影橋段,真係無諗過有人走去偷血飲,仲要做戲都話係因為吸血鬼先偷血飲啫,怕且都先捉捉呢條友去研究一下,睇下係咪真係有吸血鬼先,最好擺到佢去中秋,話唔定月圓時識變狼呀!

由呢件事睇到香港醫院真係無咩保安可言,唔好話呢類係個別事件啦,你有閉路,就有人睇住個mon架啦,定係保安員以為果度影住間bar呀?唔通d人唔知血好矜貴,就算只係驗病樣本都唔係話抽就抽,更莫講話捐比人果d血包啦!你無諗過有人偷血飲,都有諗過有人偷血掛!

2 則留言:

  1. 你有所不知喇,果條友啱啱睇完吸血迷情,以為飲完血就會好似brad pitt或者tom cruise咁靚仔,所以咪偷嚟飲lor,唔好怪佢啦。

    回覆刪除
  2. 我唔會怪佢,佢不知為社會帶嚟幾多話題,我只會怪醫院保安差啫

    回覆刪除