2007-09-25

警世廣告

唔知各位有無睇開電視?我自己就無啦,不過就咁岩今日下午嘆緊下午茶時,就望到有個政府宣傳片廣告幾觸動到我。

之前我未睇過呢個廣告,但據朋友所講,呢個廣告係新拍,訊息係叫人唔好超速駕駛。先睇到個廣告,點都唔似政府宣傳片,起碼佢唔係寫晒字幕,有晒標題,係以一個故事短片作為整段宣傳片嘅骨幹。一開首,就見到類似第一身拍緊人嘅短片,影住一個新居入伙嘅女人,而拍片人就係佢老公,廣告短片中兩人都似拍緊劇咁,交足功課有表情有對白,感覺好似日常生活一樣,似係一段溫馨家庭video。之後鏡頭一轉就望到個男人自己望住部電視睇返呢段video,好快旁白應景彈出。

「x先生於x月x日超速駕駛發生車禍,其妻子昏迷之今。」

隨住呢句旁白,標題出晒嚟叫人唔好超速駕駛。當我睇完後,即刻覺得呢個廣告好掂,我直情有些少寒。呢種負面帶出訊息手法雖然唔係第一次用,但係呢個真係好生活化,而且短片就講到明比你聽「如果你愛你身邊所愛,就應該安全駕駛。」只係唔再係呢種沉悶標題或故事。當然你可以話我知你好憎你老婆或女朋友,你甚至想佢死添,但認真諗下,人地都係想話你知「命係得一條,你死你事,唔好累人!」

睇完呢個廣告,我又諗起日前炒果架法拉利,我覺得條友係慘,但真係唔值得可憐,最值得可憐係佢家人。仲要佢之前炒過一次,只係死唔去,咁樣佢都唔識醒,明知炒親大獲,死係應該,執返條命叫好彩,無人叫你揸咁快嘛!佢呢個教訓係大左D,但正好警惕一下各位駕駛人士。

P.S.有呢段廣告嘅朋友,麻煩你Upload一下上youtube再send比我呀。

沒有留言:

發佈留言