2007-09-26

雲端的嫦娥

秋風起,月亮圓。又到了最接近嫦娥的一天,可惜天公不造美,將她囚於雲中,就這樣就錯過了最近距離偷窺嫦娥的機會,只能輕嘆一聲「吾與月無緣也!」

由唔知幾多年前就開始,一到中秋就會落雨,唔理幾大或幾細雨,最起碼都叫做難左清晰地望到個大月光,雖然只係圓些少,無話特別吸引,但都要應下節,做下呢D傳統活動,咬住個甜到嘔嘅月餅去昅下個嫦娥。係就係掃興,不過落雨都幾浪漫嘅,仲要涼涼地,總好過熱到中暑。

其實我聽日仲要返工,我根本無出去,而且今年係五年來再次自己一個過,咁就隨佢啦,索性一個人屋企過(屋企真係得我一個!)但最痛苦嘅係,我仲有一星期先有假放,大大話話,已經四十日無休息啦,離我極限仲有廿日,真係有錢都無命享啦。唉,今晚總係特別多氣嘆。

沒有留言:

發佈留言