2007-10-01

頹廢假期

尋日終於放我四十幾日嚟第一日假,由於之前果晚睇完戲,再加上返到屋企煲下碟睇下書,咁就搞到成三點幾先訓,最後果日我訓到下午一點先起身。一起身望到個鐘,仲習慣性諗:「仆街,遲到!」。再等我清醒幾秒後先諗返起今日係假期,而且唔係放假的話,未到八點,老頂就會打嚟問候我,所以更確信呢一日係day off!

一起身,唔駛諗就係沖個靚涼再食個晏,而充滿惰性嘅我當然係點我細佬去買埋比我食。到醫飽個肚後就開始我頹廢嘅一日,原先日前係計劃約人行下街飲下野咁,到即日我發覺自己四十幾日嘅疲勞隨之爆發,跟住就索性唔出街匿埋屋企度。望住部電腦坐左一陣就已經諗唔到做咩好,果一刻突然間好鬼空虛,又諗:「如果我唔放假死撐可以撐到幾多日呢?我會唔會做到死?」。再諗多陣:「早知唔放假,放假又唔係出去癲下,好似同無放假一樣,只係變左坐喺屋企硬膠膠。」諗完呢堆野之後,成個人比之前更空虛,個人都唔知飄左去邊,一邊諗下呢樣諗下果樣,又一邊係度睇書。

到夜晚,情緒更起伏不定,唔知點解又諗到好多無謂野,仲要係我好唔想諗起果堆,慢慢開始出現幻想幻覺,木口木面咁過。直至到訓前我都以呢種思覺失調嘅狀態去過。呢一日放假除左身體上係叫休息左之外,精神上仍然飽受煎熬,早知係咁,我就唔放假啦!

2 則留言:

  1. 思覺失調??haha!!!
    快快打電話俾林夕問吓點算好啦

    回覆刪除
  2. 傻佬,林夕又唔係醫生,而且佢患嘅係焦慮症,同思覺失調係兩回事呀,由乜易問完佢有埋焦慮症呀

    回覆刪除