2007-10-08

你愛錢嗎?

當你望住自己個銀包,望住入面d錢有咩感想?你愛它們嗎?我會老實答你「我好愛」!前排,我睇左一段新聞,講而家好多都市人都患有金錢焦慮症,病徵主要係怕突然無晒錢,無錢喺身唔安落,日日都會計住收入支出咁,如果有投資的話,亦會每日提心吊膽咁過,總之擔心呢樣又擔心果樣咁,所以造成更多唔需要嘅壓力。

雖然我好鍾意錢!但我又唔會太緊張,呢方面係有些少矛盾,但好簡單,我有錢都係咁過,無錢都係咁過!最多有錢時會更識得享受,所以我都好認同「錢賺返嚟就係用嚟洗」!不過自己對好多野嘅慾望都唔會話去到泥足深陷嘅地步,我愛但不沉迷(不好意思,除左女人)。

其實都市人睇錢睇得緊係正常,特別香港社會入面要洗錢嘅地方太多啦,雖則話就話好多野已經叫比西方國家或先進國家平!但係你望下d樓價,你夠錢買嗎?幾乎好多香港人窮盡一生金錢都只係為左有瓦遮頭,唔係租到你嘔,就係供到你死,最起碼身處外國唔多駛諗呢個問題,人地地方大,無咁貴,起碼唔會食你大半份糧先(除左瘋狂嘅東京)。有時真係諗當我有二百萬時,我仲會唔會去供樓買樓呢?我相信我已經好有可能去左一個癖靜地,買間屋仔圈下羊。

沒有留言:

發佈留言