2007-10-14

東京事変娯楽(バラエティ)入手

呢篇係擺明係炫耀文,因為今日已經喺信和買左台版東京事變隻碟,只係$78!比HMV賣嘅台版平21蚊,比信和日版足足平102蚊!哈哈,返到去即刻狂聽狂煲啦,聽到我都唔記得左Chris兄仲另外借左隻Garbage比我!順道仲要再串多句:「隻碟開左拎走張紙就同日版個盒一模一樣,只係底張紙用日文寫明只限韓國,台灣,香港地區發售,連歌詞都係一樣,仲要另外夾多張中文歌詞添,絕唔係夾硬換張全中文架,日文果本仲有架!哈哈,真係滿足晒!」

好啦,都係講返歌,而家基本上成隻不停loop,都唔知聽到去邊,已經變成左我電腦背景音樂一樣,唯一再次推介OSCA, SSAW, 復讐, キラーチューン, メトロ呢5首,到而家仍然係最鍾意聽メトロ,入面椎名林樆把聲好頂癮,雖然都應該有加電腦mix啦,但我特別鍾情機械聲咁,聽親呢類都覺得過癮,而且節奏算中慢版,唔錯唔錯!而今次再貼多個MV,就係Chris兄最愛一首キラーチューン(Killer Tune)!

2 則留言:

  1. 炫耀吖嗱!同日版包裝一樣吖嗱!多張中文歌詞吖嗱!
    我XXXX呀~~~




    track 4 -- 私生活都好正呀!

    回覆刪除
  2. 唔駛講xxxx嘅,你都叫早聽左個零星期呀,百零蚊換幾日好抵呀!

    私生活都唔錯,其實成隻碟係無一隻我會飛左佢

    回覆刪除