2007-11-12

東京鐵塔下

東京鐵塔下
主唱:有耳非文
作曲:梁基爵
填詞:林日曦

踏步在休閒中午 已垂頭自命受苦
任動盪世情可惡 難受的由自己加上音符

人人亡命轉動 迷途原地轉動
無從容納理想和衝動
別被迷惑作弄 思想變作失控
志氣斷送在城中
如能隨遇轉動 如孩童在轉動
難成材但至少能起動
你有的青春 都即管推進
安心揮霍 開心放縱

但願你會如首富 亦排除病患疾苦
命運未靠誰吩咐 由上走由下走不要摻扶

人人亡命轉動 迷途原地轉動
無從容納理想和衝動
別被迷惑作弄 思想變作失控
志氣斷送在城中
如能隨遇轉動 如孩童在轉動
難成材但至少能起動
你有的青春 都即管推進
安心揮霍 開心放縱

開心分很多種 不急於心痛
天空海闊珍惜放縱



如果有聽開903,應該都成日聽到有耳非文呢首歌,初初我唔知係佢唱,都係問朋友先知。其實首歌無咩特別,唱功又唔係特別好,不過有耳非文演繹得好,又或者首歌同佢好夾啦,佢唱其他歌未必唱到呢種feel。

可能最主要係自己係聲痴(睇我講親歌都見我講下人地把聲點吸引我就知),我真係幾鍾意呢把聲。

不過細味歌詞,其實幾有意思架,只係我諗唔到同套戲有咩關係啫。

沒有留言:

發佈留言