2007-11-30

Fever

又到咗鼻敏感嘅季節,真係唔明點解偏偏係我就遺傳晒家中兩老嘅衰野,有大近視、鼻敏感,仲有胃病。

我幾乎每年到呢個時候,都會寫blog講起自己嘅鼻敏感問題,可能對我而言,呢個真係好大困擾,例如出街一定要有紙巾旁身,以防鼻水噴射及催淚彈攻勢。仲要唔可以聞到強烈香水味,空氣差少少時出街都唔可以出得耐,因為會頭暈。

仲記得試過有幾次比人誤會我係咪喊腫眼,大佬咪玩啦,男人老狗喊腫眼?你估我想咩,我真係控制唔到嘛。

有幾位朋友同我出外時都會醒目地帶多幾包紙巾比我,真係感激呢幾位朋友咁照顧我呢位長期病患者,在下有生之年一定會恩將仇報,呀!唔係,係有恩必報。

沒有留言:

發佈留言