2007-11-22

Sigur Rós - Heima



Heima係Sigur Rós的新音樂電影,內裡會有演唱會剪輯,大部份亦係佢地影嘅相同片,好顯然到佢地有種脫俗的風格,聽埋佢地嘅歌會有一種心靈慰藉嘅感覺,新碟我就未買,睇埋已購者嘅評語再決定。



Sigur Rós呢首歌 - Salka真係不可不聽。

由好早前,Chris介紹我聽Sigur Rós時,就喜歡上他們的音樂,雖然我唔會熱切去狂煲,只會間唔中聽下,但每次聽,都感到有種受到安撫嘅感覺,可能其實係我正尋求心靈慰藉,所以好多時,我會揀時候嚟聽,每次聽完我都可以好平靜,亦會比平常清醒,思緒由多維變成平面,平伏得似紙一般輕盈。雖然有人聽佢地會好感動,甚至會喊,但我反而可以一片空白,繼續享受呢份寧靜。

1 則留言: