2007-11-21

Assassin's Creed 刺客教條

製作波斯王子的公司Ubisoft的最新遊戲,已經到手了一周,由於它的出現,我已經放棄與各三國名將爭鬥,只剩下家父繼續力戰。我就一直專心但進度緩慢的享受這新遊戲。

本身我係受朋友影響先買呢隻game,所以是試玩後才入手,一買就停唔到手。不過我打機鍾意慢慢來,唔想太快完結,所以專心完成所有主線及支線任務,務求完全爆機!最衰係隻game無字幕,好多時根本唔知佢講咩,加上有部份英文配合中東口音,
根本就無咩可能聽明晒。據我所知個故事係圍繞一個刺客組織於十字軍東征時(11X年)點去阻止戰爭發生,以殺死所有與戰爭有關人士而換來和平。

相信好多人玩時都唔明點解會有現代情節,而個現代中所控制的角色又同個刺客差不多樣,令人十分費解。其實個故事並非時空穿梭,而係講述有一個博士發現DNA中係有上代及數代前的記憶,而被捉返來的人就是11XX年中那位最強刺客Altair的後代,該博士想從其記憶中得到研究成果,所以捉左佢返嚟去找尋前代記憶,而記憶中,你會與前代的記憶重疊,你會看到當年的一切,會發生什麼事就由玩家控制。

我玩嘅係XB360版,沒有PS3版中的bug!
所以毫不擔心hang機跳來跳去,玩到似個free-runner多過似刺客,雖然我經常刺殺平民(奸笑)。Game入面雖然你係一個刺客,但其實你可以玩到好明目張膽,拎起把刀就同d士兵死過,所以話佢係中東版MGS,就不如話佢係中東版波斯王子,而且同波斯王子一樣可以左跳右跳,攀牆,飛身躍下等高難度動作(我相信主角係奧運十項全能選手!!!)。

有人覺得隻game難度剛剛好,但其實都算偏低(我認我打呢類遊戲特強),因為你刺殺時比人發現最多明刀明槍死過,唔似得有部份遊戲會即時gameover,變成難度唔高,但自由度加大。

講起自由度,隻game最好係大部份任務無限時間,你可以去幫下平民,去偷下野,殺下士兵,執下旗仔拎成就績分等,所以你可以事無忌憚做你好人或壞人,鍾意的話可以到處旅遊,欣賞遊戲中的風景(佢好多場景做得好靚,畫面我亦比9分),可以話一遊戲多娛樂

外間比呢隻game評分都係9分以上,以我會比9.5分,扣左果0.5就係因為無字幕,容易令人打到睡著。而今次只係Assassin's Creed首部曲,嚟緊仲會有續集,總數係三部曲,應該會越來越多新元素!唔想錯過今年的好遊戲的話,呢隻會係首選。


Gameplay畫面

遊戲片頭動畫

沒有留言:

發佈留言