2007-11-20

黑幕謎情

劇透注意

就因為一張免費戲飛,尋晚就睇左呢套戲,不過免費睇戲嘅唔係我,我係去陪人免費。原本都有可能諗住睇呢套,不過係入戲院定係買碟睇嘅分別,但無甚意見嘅我就叫左朋友決定睇咩戲,佢最後都揀左呢套。

睇前我完全唔知套戲大綱,少少野都大概知,因為睇雜誌時就知係黑幫片,但內容就無細心去睇啦,呢個都變左近期習慣,因為睇左大綱就變到少左驚喜咁,至於揀戲方法不外乎導演、演員及戲名。

呢套戲俾我感覺好教父,我從來唔知俄國黑幫係咪都好似黑手黨咁,但係套戲就描寫得佢地好似黑手黨,唔同嘅只係佢地用刀,唔用槍,我都知現實中俄國人殺人鍾意用刀,所以套戲入面好多血腥場面,而且d血係噴出嚟,睇得我鬼咁興奮,我最鍾意呢類暴力美學,我諗呢個亦係套戲定為三級嘅主因,雖然係有性愛場面(唔知個妓女係邊個,但係好靚),男主角(Viggo Mortensen)浴室大戰時更全裸,但我反而認為性愛場面嘅三級程度應該唔及暴力及黑幫渲染三級。

套戲個故事其實係普通,又係黑幫又係臥底,新意就無乜。先由一個演助產護士嘅女主角(Naomi Watts),在當值時拎左本難產去世少女嘅日記開始,本應由日記找尋去世少女親戚,替遺孤找回親人變成於日記找尋犯罪線索,繼而.....

但係個導演組合得個故事唔錯,佢逐少逐少將個故事慢慢講出嚟,再由一本日記嘅順序去牽動,雖然無咩解謎性質,但係佢咁做就好似吊住吊住你,你就會投入到個故事,外加暴力,黑色風格配合下就成為呢套戲。

因為套戲背景係英國,但就圍繞一堆俄國人,所有人都滿口俄文,而且Viggo Mortensen更練習了用俄國腔讀英文,聽落去都幾自然,甚至覺得佢真係俄國人,因為佢一舉手一投足都撇離了自己美國人嘅身份,真真正正代入到自己個角色。可能就因為咁,呢套戲異國味濃,加上配樂後,感覺似喺俄羅斯多於英國。

套戲有個好大賣點就係紋身,Viggo Mortensen身上足足有43個紋身,背上那個克里姆林宮更是精巧,而在入幫紋身那一幕更說明了每個紋身的代表性,在這裡,黑幫味道係濃烈,相信好多人睇時都會覺得黑幫紋身真係好型(我無叫你去紋呀)。我諗化妝都用唔少時間。

如果你係唔怕血淋淋,又或者想回味下教父,呢套係唔錯選擇,再唔係,去睇Viggo Mortensen有幾型,睇Naomi Watts(其實我認唔出係佢)幾索都得!

沒有留言:

發佈留言