2007-11-20

野良犬

劇透注意

姑勿論野良犬何解!始終我係唔多唔少受到呢個意義不明戲名吸引而入場睇,第二個原因就係因為拍呢套戲嘅人係新導演,我就係為左新鮮感同驚喜。

幾日前,拉左幾個唔知頭唔知路嘅朋友去睇呢套戲,雖然大家事後都有討論,不過唔知佢地有無後悔睇呢套戲啦。

由未睇前就諗緊套戲會唔會有些少似愛作戰,我睇見陳奕迅d死人造型就已經咁諗,加上係新導演郭子健自己編埋劇,希望會好似愛作戰咁,會帶嚟驚喜,但同時間我又諗起黃精甫,希望郭子健唔會又係一個玩另類玩鏡頭外加自大嘅人。

成套戲個故事好似曾相識,如果係有睇過「口袋裡的戰爭」的高達迷,就更會發現個結局係個倒模,可能唔駛去到結局,睇到一半已經會咁想像,不過我當然唔係話佢個故仔係抄,呢類咁嘅結局出現過九百幾萬次,都係一種意念啫。

其實個導演算係識講故仔,起碼唔算零碎,但如果你係有要求些少,就會發覺好到喉唔到肺,首先陳奕迅同林苑嘅關係著墨太少,最後林苑於唔知情之下殺左陳奕迅呢段根本就唔可以帶出果種反差,本應如果要做到令人痛心,覺得感人的話,就起碼要於兩人關係中落多少少功夫,而唔係見過幾次,相處過咁少時間就做得到由天堂到地獄嘅差落感。到頭來你會諗,不如無林苑算啦,講多些少陳奕迅同個細路仔仲好,一係你就刪咁d多餘無謂野同角色,唔駛下下將個故仔講得咁白,將陳奕迅同林苑個故事拖長。

第二,就係要講個導演編得個故仔太白,驚死你唔明咁,由好多位變左多餘,部份對白更加感到突兀,我諗佢唔應該第一次就執導自己個故事,故事自己寫,有d位係自己先明,有d位係多餘時,拍出嚟自己係唔會覺,因為你寫故時就已經有導成一套戲嘅概念,但文字同拍出嚟好多時係兩回事,唔係好多人有天份去做編劇同時又執導,唯有分開先會睇得更清楚,變左我知你故事想表達乜野,但同時間覺得唔係下下做到出嚟,呢d問題變左唔關演員事,係導演功力問題。

黃精甫出名鍾意玩鏡頭,可能有人覺得郭子健呢套戲都刻意有咁去玩,但其實細心睇,係無咩特別,反面你會睇到有些少幼嫩,雖然在鏡頭擺位好多時有別於其他電影,有時又拉下鏡迴轉視點咁,係...無錯,用嘅方法係無錯,但好多時係多餘,好似陳奕迅衝入去細路屋企比細路發現,之後同佢講野果part咁,唔駛下下轉來轉去喎,你想表達乜先,兩個人交戰緊咩?兩個人嘅掙扎?其實果個位係無劇力,你集中由橫切影住兩個人對話時嘅表情可能仲好啦。不過好多時我懷疑呢套戲個剪接係有些少問題,唔知咩原因總係有種就散就散咁。

配樂方面其實本應係唔錯架,但套戲入面出現過兩次配樂斷續問題(唔好同我講係戲院問題,我問左有睇呢套戲嘅朋友都有發現),仲要係好明顯,唔知點解咁都可以收貨,我同行朋友更鞭埋佢收音好差,呢樣我都由佢啦,唔講唔覺嘅。

如果要講有咩值得睇,我諗可能係演技啦,雖然唔係突出,但勝在個個夠自然,陳奕迅應該係演得最好果個添,真係估佢唔到,而曾志偉就唔好提啦,浮誇得自然算唔算演技呀,佢一貫風格,真係頂佢唔順,而最神秘嘅張國強喺套戲入面個角色幾型,佢演得入型入格,配角中最搶眼。

成篇影評雖然係不停鞭,但唔係話套戲唔好,只係我知個導演係有少許天份,只係呢套未拍出水準,係咪真係感人就睇人啦,但要睇的話都可以接受,你起碼唔會覺得晒左錢睇呢套戲,我鬧得勁只係我要求高,我希望香港電影業係可以繼續落去,唔好有青黃不接嘅斷層。

沒有留言:

發佈留言