2007-11-19

破財

呢幾日真係洗左唔少錢,買game買書睇戲,好在game會有老豆同細佬夾錢,皆因佢地打得比我仲多(無聽錯,我老豆咁大個仲係機迷),之後又比新導演同埋海報吸引而睇左「野良犬」,但我都仲未寫影評。到今晚又比朋友拉去陪佢用左佢張今日就到期嘅免費戲飛(得佢免費,我係去睇佢唔駛比錢睇戲),但連睇咩戲都未決定,可能「東京鐵塔」掛。

尋日又出去買game買書,本身諗住休息下,屋企睇下書算,但無啦啦細佬又塞舊錢嚟話要買game,咁好啦,有人夾錢,反正自己想玩,最後就出左去買Assasin's Creed。咁出得去,又順便買埋書。

行左幾間樓上書店都無咩心水,最後去到榆林打左一個鐘書釘後就買左「蘇菲的世界」一冊過精裝版,盛惠$193大元。擔拖買返本睇過晒中英文版嘅愛書「生命中不能承受的輕」,因為出左新譯本(其實出左幾個月,只係之前無一次記得買)。

都唔記得原來我仲upgrade左部機,因為display卡花畫面,ram又唔夠用啦,總之係「生命中不能承受的hang」(感激Chris的爛gag),咁樣又用左錢。

沒有留言:

發佈留言