2007-12-04

童心未泯

近日懶打blog咗,最大原因係因為掛住打機,而罪魁禍首係高達,搞到近來成個人熱血咗,打起機嚟時,人都後生埋。

講起高達,呢套真係一套無人不知嘅作品,真係分分鐘走去問個阿婆:
「知唔知咩係高達呀?」
佢都會識答你:「知!機械人嚟嘛,我個孫仔成日叫我買比佢。」

要講經典作品,高達當之無愧,到而家仍然年年不斷出動漫、模型、figures、遊戲等商品,帶脅唔少商家及公司,製造好多搵錢機會。

有時,同朋友出街,身邊都不乏高達Fans,好多時坐埋,幾個大男人就會講起高達,高談寬論起嚟,有時講下機設,有時講下故事咁,都幾熱鬧,不過旁人聽到就可能覺得:「哇,咁大個人仲睇卡通!唔通係毒男,等等等....」,可惜未遇過真係有人講到出口,如果唔咪,我一定答:「高達係男人嘅浪漫,同我愛車愛女人一樣!」

有時真係覺得自己係遺傳唔少老豆嘅精華,連我都自認我係大細路,仲係會打下機,睇動畫,睇漫畫咁,好多時同老豆嘅談話內容就係講呢d野,感覺幾似兩兄弟架,嘿嘿!

沒有留言:

發佈留言