2009-06-08

落日餘暉

風的感覺很平靜,寧靜劃破了黃昏,昏黃的天空逐漸變暗,直至看到只剩下一絲黃色彩帶掛於天空,最後彩帶飄走,換來了半圓輪月,忽現忽隱的照亮著夜空。

我很愛這裡的平靜,到處都是人的平靜,岸邊的各人接耳細語交談,沒有一分嘈雜喧嘩。部份人面上帶著笑容,部份人面上總是若有所思,似是一種很內歛的思念,可能是在回想剛才的話,又或者在想不在對坐的某人。我喜歡觀察別人的舉動,很喜歡推測他們的行為或思想,我並不是想造成一種私隱滋擾,只是好奇,很想找到一個都在觀察別人的某人.....

3 則留言:

  1. 哈..你不嬲都係咁, 但我依加已經唔想了, 已經變得好懶好懶, 覺得已經再冇咁既需要同冇所謂, 只係識發呆諗野望電腦睇漫畫, 我終於都理解到我根本由細個開始就係喜歡自閉同宅, 我都係想過返自己喜歡既生活, 唔想迎合大眾啦, 所以我都唔再去觀察人, 景色都會既, 但個別既人就真係好少, 我都打左blog, 留言比我吧!

    回覆刪除
  2. 又唔見你觀察下我

    回覆刪除
  3. 瑪小姐>
    其實我諗好多古怪野,靈感來源都係觀察人,我有時又會鍾意模仿其他人,因而自不然不停觀察。甚至好多時,我覺得觀察人會係一種肯定,一種存在肯定...

    肥妹>
    我都未見過你呀,電話都係傾過兩句咋,真係兩句

    回覆刪除