2007-08-27

2R與1R

前日與朋友去HMV專程試聽這幾天的新碟,而我本是為左買薩頂頂那張CD(最後無買,等糧餉發滿時),就剛到步,朋友A已於店門前呆左,不過同行幾位同我都無理佢,繼續行去搵我地要嘅碟,就無耐,朋友A以9秒9速度跑黎大聲叫「喂,Race呀!」果一刻我無咩反應,仲諗緊咩野Race,之後佢見我無反應,講左句「有女呀,Cashier,2R果個呀!」,
聽完後我終於覺醒,要佢咁講我先記起呢個失蹤人口,咁我即刻拿拿臨跑去望兩望啦。行到去我都要搵一搵,之後先見到一個細細粒嘅女仔,唔多顯眼,無點化妝,不過都認得出佢係Race嘅,望左幾眼就無再繼續望,亦唔多人發現佢。但我相信,佢感覺到有眼神一直痴實佢,啤到行一行,佢走時都拎轉望一望,就呢一秒我先見到佢正面。佢個樣同上鏡分別唔大,雖然淡妝,但佢真係幾五官標緻,眼大大,長直髮咁,一貫男人夢寐以求嘅形象,再望埋佢個身形,真係應該係男人都會好滿意,甚至覺得擁有佢算係一種奢侈,當我腦海未能完全形容佢時,就目送左佢離開。

其實由2R出道時,就知道大部份人特別鍾意細妹,但我比較奇怪,我鍾意嘅類型同佢家姐比較吻合,細妹對我嚟講只係幾靚咁,無咩特別,就算經過多年後見到真人,我仍然覺得Race好普通,當身邊朋友讚不絕口時,我都唔敢出聲講咩,費事掃興啦,大家知啦,呢D野好主觀,純粹成班麻甩仔昅下女,我無謂下下持不同意見啦,況且Race佢索係事實,只係我眼光比較奇怪啫。

沒有留言:

發佈留言