2007-10-04

近日刨書刨到好瘋狂,幾乎工作一有空檔就係睇書,搭車又係睇書,返到屋企都係睇書。呢一刻同時睇緊嘅書總共有四本,一本係剛買嘅「機率遊戲」,第二本係借來的「戀人絮語」,第三本係日本輕小說「月兔升空時」,而最後一本係呢兩日先接觸,從我細佬手中搶來的「那些年我們一起追的女孩」。四本書都係唔同題材,完全係南轅北轍搞不通,突然我相信自己癲起上嚟連我自己都驚呀!(唔好意思,近來慣用左鄭中基呢句台詞)

四本書都係呢個月先開始睇(我唔習慣拖住睇書睇幾個月,通常數星期內解決),應該話係近期無咁忙先開始睇得咁密,可能我自己都唔係太想靜落嚟,而費事分心嘅解決方法就係睇書,睇書時我最能集中精神,而且我之前都講過,我想寫長篇故事,我要做更多參考,我唔想求其幾筆草草了事,而且又唔係寫散文咁輕描淡寫,而且我已經搵到解決題材過多而無法開始寫作呢個問題嘅方法,辦法就係一次過寫數個故事,同時連載。雖然呢個方法係費神,但以我性格,我應該係可以應付得到同時寫作唔同題材,不過,我唔係天才,我發現自己最大弊病係唔太識寫輕鬆故事,但今次數個題材中,我唔想全部灰暗悲情,我諗我應該多d參考呢類作品。

沒有留言:

發佈留言