2007-10-04

那些年,我們一起追的女孩

今日睇得最耐嘅一本書就係標題所講嘅「那些年,我們一起追的女孩」,呢本書係人氣作家九把刀所著,而身為九把刀粉絲的我家小弟就比左呢本野我睇,兩日間我就差不多睇完,睇書期間係極聚精會神,接住不停翻頁,差不多無間斷。我雖然唔係第一次接觸九把刀,但竟然最認真睇就係今次,可能本身佢呢個故事好輕鬆,而且充滿青春、校園笑料以及其個人真實經歷,所以可以唔駛點用腦,而又可以感受多一個人嘅年輕歲月。

睇本書時,我就不停跟住內容去幻想當時真實情況,雖然我唔係台灣人,但我真係投入到想像自己變成其中一人,唸著國語重演每個片段,雖然只知道九把刀係咩樣,而其他人係點我係好難想像,只能單靠文字嘅形容以及想像,去營造我腦海中的每位主角。睇到咁上下,大概都估到個結局,但在這之前,我已經想好一個甜蜜嘅結局,係由我去想像的。所以當我估到結局後,其實我已中斷閱讀,我想保留我一切想像,暫時唔睇住,剩下嘅一小部份就請先繼續比我完全滿足自己嘅幻想再繼續啦。

一邊睇就一邊笑,本書其實幾甜,好青蔥,亦好歡樂。不過突然間有種失落感,可能係發現到自己離青春越嚟越遠,但我真係幾想再次感受果種歲月,呢種矛盾先叫人頭痛,再諗起以前拍拖時嘅惡行,真係有些少羞愧。除左投入角色外,我不時都諗起以前讀書時嘅經歷。曾經有人講,讀書時唔一定要拍過拖,但無鍾意過人就好似無讀過書一樣,無青春可言。某程度上我幾認同,而我自己於讀書早已超過領域,於我中二時,就拍了第一次拖,歷時係五個月,雖然呢個係初戀,但意義不大,所有野都好似行雲流水,來得快去得快,無咩野係刻骨銘心。反而,每次暗戀都叫我痛不欲生,甚至到而家都仲好記得,只係感覺唔同左。當時,最後都同左果位暗戀三年嘅女仔一齊,但因為自己嘅愚蠢,又再一次失去,感覺上自己白費左三年多,仲要係一手摧毀,此乃人生感情線上第一錯。及後有我同另一個女仔嘅一齊兩年半嘅經過,以前我曾經有諗過寫成故事,因為可以寫嘅真係太多,要開心有開心,要悲情有悲情,我唔記得點解自己無寫,可能當時自知自己文筆有限,唔想糟蹋呢段經歷掛!?到數個月前,小弟應承過一個女仔,係我前度女友,我同佢講我會將大家的四年嘅一切編成故事,但結局可能未如現實,而佢亦同意左。雖然我未著手寫過,但我諗我總會寫,除非我無應承過寫啦,只係唔係呢一刻。不過可惜嘅係,我可能只會分享比佢睇,始終...我仍然好介意。

到而家,我其實都想寫返自己故事,但係我可能唔選擇以單一人物同時段啦,如果好似九把刀呢本咁,只寫愛情,我唔得,我讀書時雖多姿多彩,但無營養嘅太多啦,無謂比人知以前d黑歷史啦。不過我唔會話叫做寫傳記,我始終唔係傳奇人物,無法高攀「傳記」這二字,我只係想將經歷寫低,感覺似係由今日寫起昨日的日記一樣。

沒有留言:

發佈留言