2007-11-01

減壓blog

首先先推薦一個常睇嘅Yahoo blog「那火星來的據說是空姐 」,睇個名就知佢個主人係空姐啦,講明先呀,我唔係有空姐癖先睇好幾多空姐blog架,我無制服癖好架!呢個blog何解好笑啦,都不外乎Yo小姐生動描述,加上唔同字型大小及顏色去令到某些句子更突出,而且圍繞呢位空姐嘅事的確係好搞笑,所以我都絕對有理由相信佢係火星嚟嘅!特別以一個空姐生活背後原來係「超低能,勁搞笑」時,果份違和感係最令人發笑,佢亦寫得好有心,我就真係唔會每幾行字就轉下色轉下字啦。

可惜呀,Yahoo blog唔接受外來留言,我無辦法去回應下佢呢份幽默。真係話時話,家下咩年代,Yahoo仲咁固步自封,而家咩blog host都可以有外來留言,甚至匿名留言啦,佢唔係諗住咁樣會多些少人用佢個blog嘛。

之後仲有個Sina blog「無聊的分享」係可以絕對減壓,佢個blog主係絕少寫自己野,基本上成個網都係笑話,不論陳年老笑話,創作笑話又或者冷笑話,當然有部份唔多唔少係似曾相識,但有時睇下D笑話真係幾輕鬆架。如果有部份笑話係真係blog主自己創作的話,我相信佢係幾有創意同十分風趣嘅一個人。

呢兩個blog我幾乎日日去,「無聊的分享」就差不多日日更新,日日有得笑,而「那火星來的據說是空姐」就要睇佢有無飛啦,無飛的話,兩三日都會更新一次。

P.S.如果ah-yo嚟到,我想講句:「我好鍾意你中秋個大燈籠呀,唔知你有無更加驕傲呢?」,哈哈!

1 則留言:

  1. 喂, 謝謝你啊, 超驕傲。嘿嘿.....

    (哇竟在回應差不多一年前的blog,不是你會否看到呢?!)

    回覆刪除