2008-08-21

Avatar

雖然我從不影相,正所謂真人不露相,嘿,但我給自己做了一個avatar,絕對神似的。
大家有興趣可上以下網址,自己弄一個。
點這裡!

7 則留言:

  1. 上左尼啦..hehe..
    估下我係邊個..,
    我唔知自己係咪按左個廣告=_=

    回覆刪除
  2. 你應該係maggie
    唔駛留匿名咁神秘嘛
    你仲要喺網吧吧!

    回覆刪除
  3. 真係有九成似你喎~
    點整架張野?

    回覆刪除
  4. 哈..我不嬲都懶神秘ga啦..,

    回覆刪除
  5. >Chris
    比埋link啦,定係你真係懶得滯,入到去自己慢慢玩啦

    >匿名
    你唔好扮神秘啦,日日都見到你啦

    回覆刪除
  6. 你好,我叫polly =P

    回覆刪除