2007-09-30

色 | 戒

警告:內含劇透

終於今日睇左色戒,由好早未宣傳時已經話第一日要去睇,但最後都因為工事忙碌而拖到今日先睇。不過各位,唔好意思啦,我非以獵奇心態去睇,我唔會講各男仕所關心嘅湯唯身材,亦唔會講各女仕關心嘅梁朝偉下體金庫。

成套戲李安都拍得幾實際,你唔會見到藝術片經常出現嘅鏡頭把戲,又或者花巧場面,總之你落足心機睇就應該會明。先講李安,我最主要係因為佢先睇,所以都幾期待。係人都知李安執著,你睇呢套戲時就更能體會到佢想表達出果種完美,唔止對演員同劇本嘅要求,你就咁單單睇佢所有擺設同場景就知佢做左唔知幾多research,歷史背景要知唔難呀,但係佢就細微到每個人係點行點走,點講野,生活習慣都跟到足當時背景,而且場景都真係好似回溯到以前一樣,你會見到有部從未見過嘅舊電車,見到以前尖沙咀海傍,又會見到上海嘅繁華大城市風貌同埋橫街窄巷貧窮一面嘅強烈對比,又會望到成間屋入面好似放滿古董一樣,感覺真係好似由李安拎部時光機帶你去到當年,絕對唔係電視城九流廠景可比,真係齋睇呢part都知佢係好嚴謹認真。性愛場面方面係比我想像中多,我真係相信李安係覺得有需要先拍,各位睇時就會睇得出係不穢不淫,由鏡頭郁頭到梁朝偉與湯唯嘅交纏都係好有美感同動感,加上佢地係交足戲,唔係四仔咁一路死un,兩位都叫表現到果一刻心情同埋想交代嘅一切。不過,如果真係就位就真係辛苦左D啦,十幾廿款唔同體位,仲勁過玩花式,梁朝偉都係男人呀,生理反應實有喎,無格仔真係唔知佢點就啦,好有可能係縛實佢小弟弟,點都好,我都替佢.....弟弟可憐。

以三位主要角色嚟講,梁朝偉係真係做得最好,佢個角色係好演而且最出,但係本身角色心情描述得好複雜,佢又無話要你睇到感動,但就一定記得佢每個表情動作,你會好易投入到佢個角色,最深刻唔係一幕,而係佢慢慢融入湯唯個陷阱(完全相信及愛上佢)嘅變化,我真係信佢話自己演到就精神崩潰。至於湯唯就有少少失望啦,佢真係有些少浮誇,佢由表面到內歛果下收放真係唔夠老成,但係只係期望過高,又或者梁朝偉太搶,基本上佢都真係演得好,最起碼佢演活到個角色。最後就係完全無期待過嘅王力宏,佢就正如我所「期待」一樣,無咩演技,始終佢係演唔慣戲,唔同唱歌呀,做戲真係考起佢啦,好彩佢個角色性格幾襯佢,如果唔咪仲大獲!佢而家已經將「戒」代表善嘅一邊演到邪邪地,感覺好似佢推湯唯落火坑一樣,表情交唔足功課,內心戲亦未夠經驗。

其實當初唔知點解套戲叫色戒,根據外間及王力宏專訪解釋,「色」係代表梁朝偉,「戒」係代表王力宏。到睇完套戲我先知有另一個意思,係咩就自己睇啦,好字面架咋。而色戒兩個字就有如善惡一樣對立,呢種對立關係其實出現好幾次,就好似湯唯最後嘅選擇係代表感性,而梁朝偉最後選擇係代表理性,睇完結局一刻真係幾感觸,我自己係理性,但我係梁朝偉的話,我寧願變成湯唯。

最後個結局其實無咩驚喜,都可以估到,但果一段真係唔可以錯過,淨係睇演技都夠,總之由入珠寶行開始就一定落足精神啦。本應可以有更多野想講,但唔想洩露太多啦,自己去睇啦,看倌們。

沒有留言:

發佈留言