2007-07-20

電車男與干物女


年電車男大熱,多得呢套作品,先至令大眾更清楚了解於日本已有十多年歷史的御宅族及毒男,此名詞沿用至今,更成為攻擊他人時不可缺少的名詞,其使用方式不外乎,「你呢個毒男!」「你自閉過電車男!」「哇,你真係毒X到無人有!」。以上等等形容詞及造句都被各大網民普及使用、汎用及濫用。但除了御宅族是蓋括男女兩性外,其他都是主要攻擊男性的用詞。

到今日睇蘋果,我又學到個新term,呢個名詞可謂電車男反擊女性專用,其名為「干物女」,意指終日自閉於家中,放工放學即刻返屋企,無交際,極度「烏where」,間房亂過堆填區呢一類女性,淨係聽形容都覺得恐怖,感覺比電車男更過火,毒男都會玩下玩具,都要出街,都會有一班志同道合,但干物女真係自閉一樣,簡直好難想像現實中會有咁嘅人,腐女我已經覺得恐怖,估唔到仲有嘢可以青出於藍。

而家男網友們唔駛下下鬧人港女、八婆、臭X啦,眾網民又可以大玩人生攻擊,唔理對方係與唔係都好,鬧左先算啦,相信遲下眾討論區及新聞組就會充斥一堆攻擊名詞,遲下分分鐘又多幾個新term,可能下次叫「飛機男」「豆腐女」,總之就口舌戰火連綿不絕,你插下我,我X返你;你話我毒男,我插你干物女,有咁毒得咁毒,理得你人生攻擊啦,不嬲中國粗口嘅精髓就係禍及祖宗十八代先心息,人生攻擊?算得上什麼!



現有名詞詮釋
御宅族=喜歡留在家中,無甚交際,男女合用
___________________________
獨男=汎指單身男性,本無惡意,及後被濫用為攻擊名詞
___________________________
毒男=有別於獨男,但由此名詞衍生,意指無伴侶男性,
喜好ACG達瘋狂程度,除了買ACG產品外只會待在家中,少交際,及後被濫用
___________________________
電車男=毒男、獨男及御宅族的男用代名詞,全因由2ch某獨男於電車英雄救美至求愛真實事件而衍生的作品及名詞
___________________________
腐女=喜愛ACG,特別是指喜好BL同性戀耽美向物品的女性,亦有人指喜愛Cosplay的女性
___________________________
港女=並非顧名而指香港女性,正確是指一些熱愛名牌、脾氣差劣、貪慕虛榮的女性,及後被濫用

沒有留言:

發佈留言