2007-07-28

愛上女主播

雖然每晚都會望住個公仔箱,但已經記唔起自己有幾多年無睇過公仔箱內所播的肥皂劇,而我每晚睇嘅永遠都係同一個台-NOW財經台,因為對股票算有興趣,間唔中有些少研究,所以每晚都會跟實返果日個市況,而且家人有玩開股票(自己近月無再玩),所以我就變相就做左佢地嘅市況接收員,又或者我老媽欣賞我記性好,總係要我記住某部份藍籌個價同波動,所以我就每晚數字送飯。

由初初有呢個習慣時,我都好留心睇、聽同記,到後來睇耐左,就變成更留意每晚個女主播林燕玲,每晚睇住佢聽觀眾電話、同每位大師分析及報導市況,總之一由佢開口講野時就特別投入,更加專心望住個螢光幕,有時就咁呆住望,搞到餐飯食左我個幾鐘,唔知以為我睇住堆數字入左化境。

真係記唔起自己由幾時開始對林小姐產生起興趣,雖然我不嬲都覺得佢尚算幾靚,大大方方咁,不過就無諗過自己會為女主播著迷。從此,除左睇住個市外,就係為左睇住佢,當然我唔會同屋企人講我每晚咁勤力係為左睇佢啦,唔多唔少好似好變態咁,不過佢真係越睇越靚,仲要大大方方、溫文儒雅;而且做足功課、對答如流;加埋禮貌應對、笑容可鞠(呢D好似係主播必要喎大佬),真係幾難唔吸引我,有時真係有些少衝動Phone-in去講兩嘴問下野,可以安慰自己,都叫做同佢講過句野。

5 則留言:

  1. 快d打去同佢傾兩咀啦,

    例如問吓林小姐:「今日個市升定跌呀?」
    林:「今日跌」
    你:「我講緊個牛頭角街市個市況wor。」

    又例如問:「我應吾應該入呢?」
    林:「請問你想入d咩呢?」
    你:「哦~無,我見到部lift咁多人,吾知入吾入好之麻。」

    再或者問:「請問我應該長揸呢?...........個女士好似想喊非禮wor..........」

    回覆刪除
  2. 李力持應該拜你為師,果然爛...
    但其實我係想問
    林小姐:「你好,A先生你想問咩呢?」
    我:「Ruby你好,你係我心目中嘅藍籌,我想知你可以咩位置願意受吸納呢?」
    林小姐:「唔好意思,先生,我地講緊股票。」
    我:「但我問緊你野喎。」
    林小姐:「唔好意思,我唔打算放盤。」
    我:「我都係想入下者,唔係,係問下者。」

    回覆刪除
  3. 小喇叭,我講嘅就係爛gag,你就喺度扮「情性」,
    wtf??

    回覆刪除
  4. 唔好意思,講爛Gag呢個style同我唔多岩key,情「性」會比較好

    回覆刪除