2007-09-18

少女.熱褲.小背心

根據返香港暖化程度,應該好快無冬天,日日都係30度以上,到果陣時,相信一街都係賣夏季服裝,但最緊要係,各位靚女們應該會越著越少。

每日於灣仔區,都會見到不少妙齡少女著得鬼咁少布,大部份都係背心仔加條小熱褲,閚下眼中十個有八個都係咁著,唔知仲以為係制服嚟!當然我唔介意,甚至會望多兩眼,由下至上掃到去到個樣。就因為我係先睇腳嘅關係,有唔少時候都會有些少驚嚇結果。問心講句,你唔靚我唔會介意,你年紀大,我都唔mind,不過你唔好著成咁呀,自己幾多斤兩自己知,等於我都唔會去著大部份陳冠希示範緊嘅野,我自問我無佢咁靚仔,我carry唔起喎。

我唔係想惹起咩筆戰或意見大戰,都係有果句講果句啫,我唔行到你面前講句bad taste已經好俾面啦,不過老實話,家下好多妹妹仔真係都識打扮左,反而係真係好耐未見過好有自己style嘅男仔,可能呢d始終係日本仔強項,香港人都係鍾意跟風多啦。

4 則留言:

  1. >海羊
    睇嚟你都有唔少咁嘅經歷,哈哈

    回覆刪除
  2. 咁真係熱你唔俾人著背心短褲咩... (無惡意 :P)
    我現家0係澳洲, 天熱有40度, 一街都係背心短褲, 但你知澳洲盛產肥婆(係超級果隻), 唔通話人影響市容, 立法禁止麼... 雖然我自己過唔到自己果關唔敢著, 但背心短褲真係爽好多. 我D FRIEND話我遲早都會屈服. 呀, 忘記講, 我都係肥婆(雖然未到超級水平).

    總之我覺得肥唔肥醜唔醜都應該有追求涼快既權利啦. 你唔喜歡既唔好將對眼停留0係人地個身度囉...

    路過的, 唔0岩聽唔好嬲, DELETE左佢啦.

    回覆刪除
  3. >亂UP24
    放心,唔會delete,基本上呢度好自由,唔係賣廣告都唔會干預。

    咁我都知背心短褲係爽,可以的話,我都想唔著衫走出街。

    (問心講句,你唔靚我唔會介意,你年紀大,我都唔mind,不過你唔好著成咁呀)

    我唔會笑人肥(對我而言,過肥係病,我唔會笑一個病人),但你可以話我介意人唔夠靚(係特登唔用樣衰呢個字眼)

    你講得岩,我真係唔會停留落個樣度,而係身上。

    回覆刪除