2007-09-03

維港上空的曇花

昨日,全球最大型的客機A380再次來港,更於今早於維港上空低飛橫越,飛行高度比四百多米的國金仲低,雖然我並非飛機迷,但這難得一見的情景係不容錯過(其實我真係諗過佢撞落國金,咁我就會第一時間睇到呢個壯觀場面,但如果係真,都唔知係驚定喜啦),而且小弟於灣仔區工作,離碼頭甚近,所以今早上班前就相約兩位同事同行到灣仔碼頭觀賞這可貴的一刻。

在八點前,我地三條友已去到碼頭邊的天橋上,當時四周駐足的人群不少,多是慕名而來,相信亦夾雜唔少阿叔阿嬸見人多就以為有錢派而擁來。就在八時零五分左右,見到相機佬舉晒機就知機到,抬頭一望,就見到部巨無霸飛過,我真係電話都拎唔切去影就好快飛過左,望住佢飛向柴灣方向,周圍D人繼續遙望,又「哇哇哇」咁聲,而當中十個有九個都係講「哇,乜真係咁鬼死大部!好近呀!」。直至見唔到部機,所有人都各散東西,所有人就一邊行一邊繼續討論。

其實討論咩呀,好多人都見過飛機於市區飛到咁低,以前啟德時代,九龍城頭頂永遠鬼殺咁嘈,抬頭一望就見到飛機肚,果種近真係好似摸到咁。以前有時都會去望兩望,更上過果頭D樓嘅天台近距離接觸,呢種經歷到而家都好難忘,因為當年未坐過飛機,所以對飛機好有幻想,成日諗,點解一舊鐵可以飛上天呢,等於細個唔明點解一舊鐵可以浮於水上一樣。

A380飛過的一刻真係好曇花一現,同時諗起啟德時代,頭頂有飛機飛過的一剎那,更遺憾係我未試過喺啟德坐飛機離港或抵港。如果大家想懷念下啟德或睇下部Big Mac,聽朝仲有機會。

沒有留言:

發佈留言