2007-09-05

不老的傳說

公司有位女同事W小姐,算是其中一個比較熟絡的一位,何解會比較熟絡,最主要原因都係因為佢看來係年青一代,仲係玩下蒲下,同一般廿幾歲女仔無咩分別。但由多年前認識她時,已知道她育有女兒,在20多歲便結婚了,不過當初並不知道她的年齡,更莫說她女兒的年齡。

直到兩年前,在傾談中,她提及她的女兒已在讀書,當初我怎去想都認為是小學,但她竟然說:「我個女升中三啦,唔知揀咩科好呢?」果一刻我完全忽略左佢個問題,呆左一呆,再望多望佢一次!真係心諗「唔係嘛?點睇你都係廿幾歲,最多廿到炆啦!」我當時無答佢個問題,好直接問左個女人禁忌。

「W小姐,其實你幾歲?」
「你個衰仔想知嚟做咩呀,我結左婚啦,有老公啦!」
「我知我知!我都係問下者,唔想答就算啦。」
「其實我3X啦,個女都咁大啦,時間真係快!都見左你好幾年啦。」

仲以為世界以化妝品為皇道,化下妝就可以後生些少,但以W小姐的淡妝,點睇都唔似有咁嘅神奇功效!當然我無再問任何關於呢個問題的一切,但其實我真係好想問佢:「你一日食幾多包防腐劑先可以咁青春?」

其實近嚟,開始都睇得出佢係老左啦,叫做似返個30歲,但仍然同實際年齡絕對有出入,可能係防腐劑都過埋期,但佢仍然未到期!而佢都可能意識到自己無咁多青春啦,近來打扮,髮型比之前更後生,到我再望望佢個女張相,真係話兩姊妹都一定有人信呀。

望一望鏡,照下自己個衰相,見到自己鬚根多左,但個樣唔知點解都後生左,連身邊朋友都話:

「哇,你唔係打羊胎素嘛,好似比之前後生左喎!」
「係呀,我錢多得滯咪打兩野囉,後生到入馬會都比人查身分證呀!」

好老實,我都唔知點解,仲記得以前搵工時同人講自己幾歲一定無人信,總會加多句:「先生,真係你本人呀?你點睇都唔似咁後生啦。」而家我都想回番所有人一句:「我只係無老過者,我嘅青春已經停留左果一刻啦。」

4 則留言:

  1. >「哇,你唔係打羊胎素嘛,好似比之前後生左喎!」
    「係呀,我錢多得滯咪打兩野囉,後生到入馬會都比人查身分證呀!」



    hahaha!巧勁!你會唔會去機鋪都俾人查身份證ga?不過我覺得我個樣比你仲細個。男人個樣都係成熟d好,如果老婆同自己同齡但樣貌細個自己嘅話,好像有點怪怪的。

    btw,你同事3x歲,個樣仲係廿幾,其實你有冇懷疑佢係彊屍??你都係小心d好,千忻唔好同佢單獨相處呀,放工之後記住快d離開公司,須知道你依家情況好危險呀!

    回覆刪除
  2. 我有懷疑過佢識借屍還魂,又或者有咩特別巫術。
    我相信我應該打得贏殭屍,而且有女同事留低我,我好難舉足離開喎。

    回覆刪除
  3. 應~該係Zombie must cry!
    講起DMC就期待啦,好彩360都有,唔駛擔心無PS3玩唔到。

    回覆刪除